سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گسترش چتر حمایتی عفو اولویت دستگاه قضا

معاون قضایی قوه قضاییه گفت: نگاه قوه قضاییه این است که فرهنگ تخفیف مجازات و عفو گسترش داده و چتر حمایتی عفو را تا جایی که امکان دارد گسترش دهد.

حجت الاسلام والمسلمین صادق رحیمی در مراسم محفل انس با قرآن در زندان همدان با بیان اینکه سیاست دستگاه قضایی کشور این است که مجرمان با اقدامات اصلاحی و تربیتی اصلاح شوند، افزود: چنانچه فردی در زندان بتواند قرآن را حفظ کند جرائم او تخفیف داده می‌شود.

او بیان کرد: نگاه قوه قضاییه این است که فرهنگ تخفیف مجازات و عفو گسترش یابد و چتر حمایتی عفو را تا جایی که امکان دارد گسترش داده شود.

استاندار همدان هم در این مراسم با بیان اینکه قرآن موجب آرامش روح و روان است، گفت: آزادگان در دوران دفاع مقدس با بهره گیری از قرآن و ادعیه توانستند روحیه خود را حفظ کنند و موجب تعجب و حیرت نیروی‌های بعثی شوند.

علیرضا قاسمی فرزاد با اشاره به اینکه قرآن کتاب هدایتگر است، تأکید کرد: با بهره گیری از این کتاب می‌توان به اصلاح جامعه و افراد پرداخت.

محمدی فر، رئیس کل دادگستری استان همدان هم با بیان اینکه تاکنون ۲ هزار و ۷۰۰ نفر در طرح حبل المتین ثبت نام کرده اند، گفت: در این طرح مددجویان با حفظ و یادگیری قرآن می‌توانند به کاهش مدت محکومیت خود در زندان کمک کنند.

برچسب ها: استانداری ، انس قران
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.