سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کمپین جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای سیل‌زدگان سیستان در سردشت راه‌اندازی شد

رئیس هلال‌احمر سردشت گفت: کمپین جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم برای سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان در این شهرستان راه‌اندازی شد.

جوتیار برزگر رئیس هلال‌احمر سردشت گفت: کمپین جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم برای سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان  با برپایی یک چادر در بازار «پیره‌دایکان» و در نزدیکی اداره هلال احمر سردشت راه اندازی شده و خیران می‌توانند کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود را تحویل دهند.

وی اضافه کرد: شهروندان می‌توانند با اهدای اقلام غیرنقدی مانند البسه، پتو، موادخوراکی دارای تاریخ مصرف، اقلام بهداشتی به این کمپین در این کار نیک مشارکت داشته باشند.

رئیس هلال‌احمر سردشت گفت: شهروندان می‌توانند کمک‌های نقدی خود به مردم سیل زده استان سیستان و بلوچستان را از طریق شماره گیری کد دستوری #١*١١٢* و یا واریز به شماره کارت ۶۳۶۷۹۵۷۰۸۳۶۶۶۲۳۵ و شماره حساب ۴۱۰۱۰۳۴۷۴۱۶۶۶۶۶۲ به شبای IR ۹۴۰۱۰۰۰۰۴۱۰۱۰۳۴۷۴۱۶۶۶۶۶۲ به نام جمعیت هلال‌احمر جمهوری اسلامی ایران، به دست سیل‌زدگان برسانند.

وی از همکاری و همراهی خیران و افراد معتمد این شهرستان با کمپین جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان در سردشت قدردانی کرد و افزود: با توجه به استقبال شهروندان در روز‌های آینده به تعداد مکان‌های جمع‌آوی کمک‌های غیرنقدی در این شهرستان افزوده می‌شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.