سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شرکت بیش از ۸۰۰۰ نفر در فارس در آزمون وکالت قوه قضائیه

رئیس مرکز وکلا قوه قضائیه فارس از برگزاری آزمون وکالت قوه قضائیه همزمان با سراسر در شیراز و فسا خبر داد و گفت: بیش از ۸ هزار نفر در این آزمون در فارس شرکت می‌کنند.

مهرداد ریاحی گفت: همزمان با سراسر کشور، آزمون وکالت قوه قضائیه استان فارس به‌همت سازمان سنجش در شیراز و فسا روز جمعه، ۱۸ اسفندماه ساعت ۱۵ تا ۱۸ به صورت همزمان توسط مرکز سنجش برگزار خواهد شد.

او ادامه داد: این آزمون در شهر شیراز با حضور ۸ هزار و ۸۸ داوطلب برگزار خواهد شد که از این تعداد ۳ هزار و ۸۷۵ نفر بانو و ۴ هزار و ۲۱۳ نفر آقا بوده‌اند.

ریاحی با بیان اینکه این آزمون در شهرستان فسا نیز با ۶۱۹ نفر برگزار خواهد شد، اظهار کرد: آزمون مذکور در شیراز در ۱۱ حوزه امتحانی شامل پردیس بین‌الملل، دانشکده مهندسی شماره یک، دو و سه، دانشکده مهندسی شیمی نفت و گاز، دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی، دانشکده حقوق و علوم سیاسی، دانشکده الهیات و معارف اسلامی، پردیس علوم، دانشکده اقتصاد، مدیریت و علوم اجتماعی برگزار خواهد شد.

او نتایج آزمون را ۴۵ روز بعد (۶۰ روز کاری) از طریق سایت سنجش اعلام خواهد کرد و گفت: مرجع اصلی اعلام پذیرفته‌شدگان نهایی آزمون کتبی سازمان سنجش است و مرجع قبولی نهایی پس از طی مراحل استعلام و تحقیقات و مصاحبه صلاحیت عمومی مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران قوه قضائیه است.

رئیس مرکز وکلا قوه قضائیه فارس با اشاره به اینکه این آزمون سومین آزمونی است که بعد از تصویب قانون تسهیل برگزار می‌شود، افزود: در آزمون مذکور داوطلبان مطابق قانون تسهیل و بر اساس نمره حد نصاب کسب شده درآزمون قبول یا مردود می‌شوند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.