سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رسیدگی به بیش از ۱۰ هزار پرونده در اداره کل تعزیرات حکومتی اردبیل

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل از رسیدگی به ۱۰ هزار و ۵۳۴ پرونده در ۱۱ ماه سال‌جاری در تعزیرات حکومتی اردبیل خبر داد.       

علی رحیمی آذر گفت: در ۱۱ ماهه سال جاری به تعداد ۱۰ هزار و۵۳۴ پرونده وارده و ۱۰ هزار و ۴۸۱ پرونده را مورد رسیدگی و متخلفان را به پرداخت مبلغ سه هزار میلیارد و ۶۶۸ ریال جزای نقدی محکوم نموده است که از این تعداد پرونده ۸ هزار و ۵۱ آن مربوط به حوزه کالا و خدمات، هزار و ۳۶۹ در رابطه با قاچاق کالا و ارز و هزار و ۱۱۴ فقره مربوطه به بخش بهداشت و درمان می‌باشد.

او از اهم پرونده‌های مورد رسیدگی ۲ هزار و ۹۲ فقره مربوط به گرانفروشی به ارزش ٢٧٢ میلیارد و ۸۴۶ میلیون ریال، تقلب به تعداد ٥٦١ به ارزش ۸۶ میلیارد و ۸۱۳میلیون ریال، کم فروشی به تعداد ۱۵۹ به ارزش٢٩ میلیارد و ۶۵۰ میلیون ریال و عرضه خارج از شبکه به تعداد ۶۱۱ به ارزش ۲۰۱ میلیارد و ۵۳۳ میلیون ریال است.

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان اردبیل بیان کرد: در مدت ۱۱ ماهه سال جاری ۹ هزار و ۵۱۹ مورد بازرسی انجام شده و طی این بازرسی‌ها برای تعداد هزار و ۹۷۸ واحد متخلف پرونده تعزیرات تشکیل گردید. 

رحیمی آذر با بیان اینکه گشت‌های اداره تعزیرات حکومتی استان در حوزه‌های قاچاق و کالا و خدمات و بهداشت و درمان با مشارکت نیروی انتظامی دانشگاه علوم پزشکی بهداشت اتاق اصناف صمت و اداره استاندارد و جهاد کشاورزی انجام می‌پذیرد.

او افزود: تعزیرات حکومتی استان بصورت مداوم در سطح استان هرگونه تخلف احتمالی را رصد نموده و با هرگونه تخلف در حوزه‌های مختلف اقتصادی خصوصاً کالا‌های اساسی و مایحتاج مردمی بشدت برخورد قانونی می‌نماید و همچنین سامانه تلفن گویای ۱۳۵ و اینترنتی به آدرس ۱۳۵ tazirat بصورت شبانه روزی آماده دریافت شکایات وگزارش‌های مردمی می‌باشد. 

علی رحیمی آذر گفت: در جهت تشدید بازرسی در حوزه آرد و نان و محصولات لبنی و روغن موتور با همکاری ارگان‌ها و سازمان‌های ذیصلاح از زنجیره‌های نانوایی و توزیع کنندگان و عمده فروشی‌های روغن موتور استان بازرسی انجام گردید که منجر به پلمب برخی از نانوایی‌های متخلف و تشکیل پرونده برای برخی از فروشندگان روغن‌های موتور و شرکت‌های تولید کننده محصولات لبنی گردید.

در ادامه مدیر کل تعزیرات حکومتی استان اردبیل بیان کرد:طرح نوروزی از تاریخ ۱۵ اسفند شروع و تا آخر ماه مبارک رمضان ادامه خواهد یافت، در این طرح تمامی مراکز مهم تولیدی، توزیعی و عمده فروشی مورد رصد و بازرسی گشت‌های مشترک قرار گرفته و با متخلفین برخورد قانونی لازم صورت خواهد گرفت.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.