سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز طرح سلامت نوروزی در گیلان

طرح سلامت نوروزی ۱۴۰۳ با تشدید بازرسی‌های کارشناسان بهداشت محیط در گیلان آغاز شد.

جلسه هماهنگی مدیریت بهداشت محیط سلامت نوروزی و ماه مبارک رمضان با حضور کارشناسان مسئول و جمعی از کارشناسان ستادی بهداشت محیط شهرستان‌ها در معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان گیلان برگزار شد.

حجت نجف زاده، معاون اجرایی معاونت بهداشتی دانشگاه در این جلسه ضمن تقدیر از زحماتی که این کارشناسان در ایام تعطیلات برای حفظ و ارتقای بهداشت اماکن متقبل می‌شوند، حفظ سلامت مردم اعم از شهروند و گردشگر با انجام بازدید و رصد وضعیت بهداشتی غذاخوری ها، بوستان‌ها و اصناف در تعطیلات نوروزی را وظیفه‌ای خطیر برشمرد که بر عهده کارشناسان بهداشت محیط است.

مهدی جواهرشناس، مدیر گروه سلامت محیط و حرفه‌ای معاونت بهداشتی دانشگاه هم در این جلسه با اشاره به همزمانی تعطیلات نوروزی و ماه مبارک رمضان، حفظ بهداشت و سلامت آب، مواد غذایی و محل اسکان گردشگران را مورد توجه قرار داد و بر دقت بازرسی‌ها در اماکن حساس مانند پایانه‌های مسافربری تأکید کرد.

کارشناسان ستادی گروه سلامت محیط معاونت بهداشتی هم در این جلسه به توضیح دستورالعمل مدیریت بهداشت محیط در سلامت نوروزی و ماه مبارک رمضان پرداختند.

در طرح سلامت نوروزی بازرسان بهداشت محیط دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان گیلان تا ۲۵ فروردین سال ۱۴۰۳ در کشیک هستند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.