سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دعوت از خبرنگاران رسانه‌های خارجی برای پوشش اجلاس اکو در یزد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد گفت: سه رسانه خارجی اجلاس اکو و سفر سُفرای کشور‌های عضو ACD به استان یزد را پوشش رسانه‌ای می‌دهند.

 احسان عابدی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد گفت: سه رسانه خارجی اجلاس اکو، سفر سُفرای کشور‌های عضو ACD به استان یزد را پوشش رسانه‌ای می‌دهند.

وی ادامه داد: با هماهنگی که با اداره کل رسانه‌های خارجی وزارت ارشاد انجام شد از خبرنگاران رسانه‌های خارجی برای پوشش این رویداد دعوت شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد گفت: خبرنگارانی از خبرگزاری آناتولی ترکیه، تلویزیون سی سی تی وی چین و تلویزیون سی ام جی چین به یزد سفر می‌کنند و طی دو روز رویداد‌ها و برنامه‌های نشست سفرای کشور‌های عضو ACD در استان یزد را پوشش رسانه‌ای می‌دهند.

وی با اشاره به انتخاب یزد به عنوان پایتخت گردشگری کشور‌های عضو مجمع گفت‌وگوی همکاری آسیا ادامه داد: ۵۵ سفیر و نماینده از ۱۵ کشور جهان برای شرکت در مجمع گفتگوی همکاری آسیایی در استان یزد در روز‌های ۱۶ و ۱۷ اسفند ماه به یزد سفر می‌کنند.

عابدی افزود: در این مجمع علاوه بر دبیرکل اکو و رئیس موسسه فرهنگی آن، سفرایی از کشور‌های ترکیه، ترکمنستان، ازبکستان، تاجکیستان، پاکستان، قزاقستان، اندونزی، مالزی، فیلیپین، تایلند و قرقیزستان حضور دارند که این مجمع توسط رسانه‌های داخلی و سه رسانه خارجی پوشش داده می‌شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۲۱:۵۶ ۱۵ اسفند ۱۴۰۲
به نظر من شما همین افراد غیر بومی بی فرهنگ را که به یزد کشاندید کافی است دیگه نمی خواهد خبرنگار خارجی دعوت نمایید بیرون نمودن افراد غیر بومی از ادارات از نماز برای مسئولان واجب تر است