سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۵۰۰ خانوار عشایری در قزوین از خدمات رایگان پزشکی برخوردار شدند

رییس اداره امور عشایر استان قزوین گفت: ۵۰۰ خانوار عشایر استان در نیمه دوم امسال از خدمات رایگان پزشکی و بهداشتی برخوردار شدند.

سعید ابیت رییس اداره امور عشایر استان قزوین گفت: خدمات رایگان که در قالب اردو‌های پزشکی صورت می‌گیرد، به خانوار‌های عشایری مستقر در مناطق صعب العبور ارائه شده است.

وی اضافه کرد: در راستای مصوبه هیات وزیران، در ارتباط با ارتقا سطح برخورداری عشایر از خدمات بهداشتی، درمانی، بیمه‌ها و خدمات حمایتی، این اداره با هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی، هلال احمر، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و بهزیستی به برگزاری اردو‌های پزشکی در مناطق مختلف عشایری اقدام کرده است.

به گفته این مسئول، با حضور پزشکان متخصص، عمومی، دندانپزشک، ماما و مشاوران روانپزشکی انواع خدمات رایگان دارویی و مشاوره به خانوار‌های عشایری استان قزوین ارایه می‌شود.

رییس اداره امور عشایر استان قزوین بیان کرد: ارائه خدمات درمانی و بهداشتی به عشایر در قالب اردو‌های جهادی و رایگان با هدف کمک به این جامعه همواره از سیاست‌های اصلی سازمان امور عشایر محسوب می‌شود که به عنوان یک برنامه مهم در استان قزوین در دستور کار قرار دارد.

استان قزوین دارای ۲ هزار و ۳۰۰ خانوار عشایری است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.