سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پزشکان بدون مرز: شرایط در بیمارستان الاقصی در غزه کابوس‌وار است

 سازمان پزشکان بدون مرز اعلام کرد حمله خونین رژیم صهیونیستی به مناطق پرجمعیت در نوار غزه سیل گسترده زخمی‌ها را راهی بیمارستان‌ها کرده است.

سازمان پزشکان بدون مرز در واکنش به جنایت رژیم صهیونیستی در اردوگاه النصیرات واقع در مرکز غزه اعلام کرد که حمله خونین این رژیم به مناطق پرجمعیت در نوار غزه سیل گسترده زخمی‌ها را راهی بیمارستان‌ها کرده است.

به گزارش بامداد یکشنبه الجزیره، سازمان پزشکان بدون مرز از شرایط اسفناک بیمارستان‌های غزه و در رأس آن بیمارستان الاقصی و ناصر به دلیل حمله خونین رژیم صهیونیستی به اردوگاه النصیرات خبر داد.

در بیانیه منتشر شده از سوی این نهاد بین المللی، آمده است: تیم‌های امدادی ما دوشادوش کادر درمان در بیمارستان‌های الاقصی و ناصر در حال درمان سیل گسترده زخمی‌هایی هستند که طی بمباران ارتش رژیم صهیونیستی آسیب دیده‌اند که بسیاری از آنها زنان و کودکان هستند.

ساموئل جوهان هماهنگ کننده پزشکان بدون مرز در نوار غزه در این باره، گفت: شرایط در بیمارستان الاقصی کابوس وار است. به دلیل بمباران مناطق پرجمعیت در غزه از سوی رژیم صهیونیستی تلفات سنگینی به غیرنظامیان وارد شده است.

وی با اشاره به نبود تجهیزات کافی در بیمارستان‌های غزه به دلیل محاصره این باریکه از سوی رژیم صهیونیستی، خاطر نشان کرد: میزان مراجعات فراتر از توان کادر درمان برای ارائه خدمات به مجروحان به ویژه در زمان فقدان امکانات لازم در بیمارستان‌ها است.

جوهان در ادامه با انتقاد شدید از کشور‌های غربی به دلیل سکوت در برابر جنایات رژیم صهیونیستی در نسل کشی فلسطینیان، افزود: چه میزان باید مردان، زنان و کودکان در این جنگ به خاک و خون کشیده شوند تا رهبران جهان تصمیم بگیرند به این قتل عام پایان بخشند؟

رژیم صهیونیستی روز شنبه در ادامه جنایت‌های خود قتل عام هولناکی را در اردوگاه النصیرات در مرکز نوار غزه انجام داد. دفتر اطلاع رسانی دولتی نوار غزه در این باره اعلام کرد که شمار شهدای جنایت وحشیانه اشغالگران در این اردوگاه تا این لحظه به ۲۱۰ نفر رسیده و شمار مجروحان نیز بیش از ۴۰۰ نفر است.ارتش رژیم صهیونیستی ظهر شنبه مدعی شد که در عملیات خود در مرکز اردوگاه النصیرات در نوار غزه توانسته است چهار اسیر صهیونیست را آزاد کند و آنها در وضعیت خوبی هستند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.