سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فعالیت آزمایشی نخستین مجمع ناظران مردمی دیوان محاسبات در سمنان آغاز شد

سرپرست دیوان محاسبات استان سمنان گفت: فعالیت مجمع ناظران مردمی دیوان محاسبات با هدف صیانت از بیت المال در سمنان به صورت طرح آزمایشی ملی آغاز شد.

علی نصراللهی سرپرست دیوان محاسبات استان سمنان گفت: مجمع ناظران مردمی دیوان محاسبات در سمنان با هدف استفاده از ظرفیت نیرو‌های مردمی به منظور صیانت از بیت المال، تقویت رویکرد حسابرسی، شناسایی نظام مسائل، بررسی و ارایه راهکار‌های خلاقانه و دانش بنیان، فعالیت خود را به صورت آزمایشی در کشور آغاز کرد.

وی ادامه داد: مجمع ناظران مردمی دیوان محاسبات در ۳۱ استان کشور به دستور سید احمدرضا دستغیب رییس کل دیوان محاسبات کشور و در راستای منویات رهبر معظم انقلاب تشکیل شده است و در استان سمنان به صورت آزمایشی فعالیت این مجمع آغاز شد.

وی بیان کرد: مجمع ناظران مردمی دیوان محاسبات، از گروه‌های مختلف مردمی از جمله گروه‌های جهادی، دانشگاهی و حوزوی تشکیل شده است.

این مسوول با تاکید بر شعار شفافیت و انضباط مالی، تصریح کرد: تمام تلاش مجموعه دیوان محاسبات استان سمنان انجام وظایف ذاتی در راستای صیانت از بیت المال و انضباط مالی است.

سرپرست دیوان محاسبات استان سمنان گفت: کارکنان این نهاد با اهتمام ویژه برای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی در تحقق شفافیت و انضباط مالی تلاش می‌کنند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.