سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افتتاح و بهره برداری از طرح‌های جهاد خدمت رسانی بسیج در بافق

با حضور فرمانده سپاه الغدیر یزد، طرح‌ها و کارگاه‌های جهاد خدمت رسانی و امید آفرینی بسیج بافق افتتاح و بهره برداری شد.

سردار زارع کمالی فرمانده سپاه الغدیر یزد گفت: مجموعه اقدامات ناحیه مقاومت بسیج بافق در راستای جهاد خدمت رسانی و جهاد امیدآفرینی انجام شد. 

او افزود: مجموع حمایت‌ها برای ایجاد پنل‌های خورشیدی، پروژه‌های عمرانی و... در مجموعه سپاه الغدیر در قرارگاه‌های ۱۱ گانه در حال انجام است و هر مأموریتی در قرار گاه خاص خودش پیگیری می‌شود. 

سرهنگ محسن نصیری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بافق در حاشیه افتتاح نمایشگاه رویداد جهاد پیشرفت گفت: در این نمایشگاه اختراعات و دستاورد‌های علمی و دانش بنیان جوان‌های بومی و توانمندی‌های آن‌ها که متناسب با وضعیت جغرافیایی شهرستان است، به نمایش گذاشته شده است. 

او با اشاره به جهاد روشنایی بسیج افزود: موفق شدیم در شهرستان ۱۷ پنل خورشیدی را در منازل نصب کنیم. 

نصیری بیان کرد: با هدف کمک به معیشت مردم و تولید برق، ۴۰۰ نفر متقاضی داشتیم که در مرحله اول ۴۰ نفر شناسایی و به بانک معرفی شدند و تاکنون ۱۷ نیروگاه خورشیدی ۵ کیلوات به بهره‌برداری رسیده است. 

او ادامه داد: به ازای هر نیروگاه، ۱۶۰ میلیون تومان هزینه شده است. 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بافق گفت: ۲ کارگاه اقتصاد مقاومتی افتتاح شد که به دست گروه‌های جهاد سازندگی به منظور حمایت از بانوان کارآفرین مشاغل خرد خانگی، ساخته شده است. 

او خاطرنشان کرد: سال گذشته ۱۷ میلیارد تومان تسهیلات، برای مشاغل خرد خانگی و امسال تاکنون ۱۲ میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شده است. 

نصیری تصریح کرد: ۲ باب منزل نیز برای خانواده‌های کم برخوردار زیر پوشش بهزیستی و کمیته امداد ساخته شد که به بهره برداری رسید. 

او افزود: هزینه ساخت این ۲ واحد بیش از چهار میلیارد تومان شد که از سوی خیران، شرکت سنگ آهن مرکزی ایران-بافق، فلات مرکزی و کارخانه کاشی تامین شد. 

همچنین افتتاح دفتر حمایت حقوقی و قضایی ایثارگران و تجلیل از برترین‌های بسیجی در جشنواره مالک اشتر از برنامه‌های دیگر حضور فرمانده سپاه الغدیر یزد در بافق بود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.