سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیام مدیر کل کمیته امداد استان تهران به مناسبت سالروز تأسیس کمیته امداد

مدیر کل کمیته امداد استان تهران در پیامی سالروز تأسیس کمیته امداد را تبریک گفت.

متن پیام سیدابوالفضل پرپنچی، مدیرکل کمیته امداد استان تهران به مناسبت سالروز تأسیس کمیته امداد و آغاز هفته احسان و نیکوکاری بدین شرح است:

۱۴ اسفندماه گرامیداشت سالروز تأسیس کمیته امداد به فرمان حضرت امام خمینی (ره) در سال ۱۳۵۷ یکی از برکات و دستاورد‌های انقلاب اسلامی است که با هدف خدمت به محرومان و مستمندان جامعه تشکیل شد.

در سالی که گذشت حامیان و خیران با تلاشی مضاعف در جهت کمک مومنانه به مددجویان تحت حمایت این نهاد گام برداشتند. حضور پرشور در پویش‌های مختلف از جمله جشن عاطفه ها، یلدای مهربانی، به عشق حسین (ع)، اطعام مهدوی، اطعام و احسان حسینی نمونه کوچکی از همراهی‌های نیکوکاران است.

 ضمن گرامیداشت سالروز تأسیس کمیته امداد امام خمینی (ره) و آغاز هفته احسان و نیکوکاری این روز را به همه امدادگران خدوم کمیته امداد، حامیان و نیکوکاران که همواره در مسیر رفع نیاز مدجویان تحت حمایت این نهاد گام برمی دارند تبریک و تهنیت می‌گویم و سلامتی و توفیق روزافزون آنان را از درگاه ایزد منان مسئلت می‌دارم.

امید است در پرتو عنایات حق تعالی و با الهام از رهنمود‌های امام خمینی (ره) و تبعیت از مقام معظم رهبری (مدظله العالی) همه با هم در پیشبرد اهداف و ارتقای جایگاه و نقش کمیته امداد در راستای اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بیش از پیش گام برداریم.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.