سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری کنفرانس انرژی‌های تجدیدپذیر در یزد

یازدهمین کنفرانس انرژی‌های تجدیدپذیر و تولید پراکنده ایران در دانشگاه یزد برگزار می‌شود.

مصطفی شاه نظری دبیر اجرایی کنفرانس ملی انرژی‌های تجدیدپذیر و تولید پراکنده ایران گفت: این کنفرانس روز‌های چهارشنبه و پنجشنبه ۱۶ و ۱۷ اسفند ۱۴۰۲ در دانشگاه یزد برگزار می‌شود.

او افزود: همواره انرژی یک نیاز اساسی برای استمرار توسعه اقتصادی، رفاه اجتماعی، بهبود کیفیت زندگی و امنیت جامعه است و از مهمترین عناصر توسعه پایدار محسوب می‌شود.

دبیر اجرایی کنفرانس ملی انرژی‌های تجدیدپذیر و تولید پراکنده ایران ادامه داد: امروزه هم راستا با توسعه روزافزون منابع انرژی تجدیدپذیر و تولید پراکنده در سطح دنیا، در کشور ما نیز گام‌های قابل توجهی به منظور استفاده مؤثر از این منابع صورت گرفته است.

شاه نظری اظهار داشت: با توجه به اهمیت این موضوع، کنفرانس «انرژی‌های تجدیدپذیر و تولید پراکنده ایران» به عنوان یک رویداد علمی تخصصی در این حوزه، با تبادل نظر علمی و فنی پژوهشگران و خبرگان دانشگاه و صنعت، ضمن ارائه آخرین یافته‌های پژوهشی و گسترش دانش فنی در این زمینه، چالش‌های اصلی کاربرد و توسعه منابع انرژی‌های تجدیدپذیر و تولید پراکنده در کشور را مورد توجه قرار می‌دهد. 

او محور‌های کنفرانس را انواع انرژی‌های تجدید پذیر و فناوری‌های مرتبط با آن، راهبرد‌های انرژی‌های تجدید پذیر، تاثیرات انرژی‌های تجدید پذیر، کاربرد‌های انرژی‌های تجدید پذیر، تولیدات پراکنده، شبکه‌های هوشمند و ریزشبکه‌ها، انواع ذخیره‌ساز‌های انرژی و خودرو‌های برقی و کاربرد مبدل‌های الکترونیک قدرت و مولد‌های انرژی در انرژی‌های تجدیدپذیر و تولیدات پراکنده عنوان کرد.

شاه نظری در پایان گفت: علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت کنفرانس به آدرس https://icredg ۲۰۲۴.yazd.ac.ir/ مراجعه کنند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.