سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهروند خبرنگار تهران؛

عدم پیشرفت نهضت ملی مسکن متقاضیان پاکدشتی‌ها را در نیمه راه گذاشت

شهروند خبرنگار ما با ارسال پیام از عدم پیشرفت پروژه کبود گنبد طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان پاکدشت گلایه کرد.

ثبت نام کنندگان نهضت ملی مسکن در پروژه کبود گنبد شهرستان پاکدشت استان تهران با ارسال پیام از مشکلات سخن گفتند. به گفته آن‌ها بعد از گذشت دو سال از ثبت نام هیچ پیشرفتی این پروژه نداشته است و از طرف دیگر با وجود نبود پیشرفت پروژه از متقاضیان با ارسال پیامک درخواست واریز وجه و آورده می‌شود.

شهروند خبرنگار ما با ارسال پیام از مسئولان درخواست رسیدگی کرد.

متن پیام شهروند خبرنگار
باسلام، بنده ساکن پاکدشت و یکی از ثبت نام کنندگان طرح نهضت ملی مسکن پاکدشت پروژه کبود گنبد هستم که بعد از حدود دو سال و برداشت صد و چهار میلیون تومان از حسابم و ارسال پیامک مجدد بابت واریز چهل میلیون تومان دیگر پروژه هیچ پیشرفتی نداشته و حتی گودبرداری کامل هم نشده چهار تا چاله کندن به اسم گود برداری و چند ماهه همینجوری رها شده هیچ کس هم جوابگو نیست به اداره راه و شهر سازی پاکدشت هم که مراجعه می‌کنیم یا پاسخ درستی نمی‌دهند یا می‌گویند سه سال دیگه پروژه کامل می‌شود.
خبری منتشر شد مبنی بر اینکه رئیس کل راه و شهرسازی تهران گفته است که هیچ پولی از حساب متقاضیان برداشت نشده به غیر از بیست و شش میلیون تومان...
بنده سند و مدرک دارم که مبلغی بیشتری از ما کسر شده است، مگر قرار بر این نبود با هر پیشرفت در پروژه از متقاضیان درخواست آورده شود پس این درخواست‌هایی که میاد بابت چی هستش وقتی هیچ پیشرفتی درکار نیست؟

منبع: مجتبی سیدآبادی - تهرن

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید

 

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
م تهران
۰۸:۵۳ ۱۰ خرداد ۱۴۰۳
سلام ما پروژه کبود گنبد هستیم و دوباره 40تومن دیگه واریز کردیم و نمیدانم آیا شروع به کار کردن یا نه فقط از حسابمان پول برداشت شده و دوباره واریز کردیم اردیبهشت ماه . سه تا 40تومن و یه 60تومن واریز کردیم والا اون موقع که 40تومن واریز کردیم می‌تونستیم یه پراید بخریم اما الان چی هیچی.این همه وقت پول دستشون بوده یه سود ناچیز به عنوان سود فقط میریختن در صورتی که دست خودمون بود خودمون بانک میزاشتیم دو سه برابر سود دریافت میکردیم ☹️?? آخه چرا این ناحقی وجود داره چرا زودتر پول میگیرن این همه وقت.وقتی زمینشم مشخص نشده این همه پول چرا میگیرین که وقتی با خون دل جمع میکنیم مراعات خورد و خوراک میکنیم حتی آنقدر ناچیز غذا میخوریم تا این مبالغ را جمع کنیم تا مبادا پول نتوانیم جور کنیم تا ما را از پروژه حذف نکنند.هر چه زودتر صاحب اصلی بیاید شاید این جمعه بیاید شاید