سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برای نخستین بار انجام شد؛

ارتباط دیجیتالی فرمانداری‌ها با ستاد انتخابات استان تهران

رییس کمیته استعلامات استانداری تهران، گفت:در فرایند انتخابات اسفند امسال برای نخستین بار ارتباطات بین فرمانداری‌ها با ستاد انتخابات استان تهران به صورت دیجیتال برقرار شد.

هادی هلیلی روز شنبه اظهار کرد: برای نخستین بار ارتباطات بین فرمانداری‌ها با ستاد انتخابات استان تهران در طول زمان برگزاری انتخابات به صورت دیجیتال انجام شد.

وی ادامه داد: در کمیته استعلامات و حراست دفتر مرکزی استانداری ذیل ستاد انتخابات استان تهران ۲هزار و ۲۷۷ کارت برای اعضای ستاد انتخابات استان تایید و صادر شد.

هلیلی در ادامه با اشاره به حضور چشمگیر خبرنگاران در شعبات اخذ رای برای ثبت شکوه انتخابات، اذعان کرد: ۱۳۹۷ درخواست دریافت کارت تردد در شعب اخذ رای برای خبرنگارانی که در سطح استان حماسه پرشور انتخابات را ثبت و ضبط می‌کنند واصل و پس از استعلامات لازم، کارت‌های ویژه صادر شد.

رییس کمیته استعلامات استانداری تهران در ادامه با اشاره به روند صدور کارت‌های بازرسین در شعبات اخذ رای در استان تهران بیان کرد: در این انتخابات تعداد هفت هزار و ۳۹۱ کارت برای بازرسین استان تهران به صورت یکپارچه صادر شد.

 استان تهران در مجموع با ۳۵ کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی در ۶ حوزه انتخابیه و ۱۶ کرسی نمایندگی در مجلس خبرگان رهبری، بزرگترین حوزه انتخابیه کشور است.

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری جمعه ۱۱ اسفند همزمان در سراسر کشور برگزار شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۳:۱۹ ۱۲ اسفند ۱۴۰۲
دممون گرم که شور انقلابی رو در انتخابات به نمایش گذاشتیم