سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار خراسان رضوی:

مردم با حضور در انتخابات دشمنان را سرخورده کردند

استاندار خراسان رضوی در پیام قدردانی خود برای حضور حماسی مردم در پای صندوق‌های رای، گفت: مردم در انتخابات ۱۱ اسفند باز هم دشمنان را سرخورده کردند.

یعقوبعلی نظری گفت: به فضل الهی و توجهات حضرت ولی الله الاعظم روحی فداه انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری با حضور چشمگیر مردم عزیزمان برگزار شد، لذا وظیفه خود می دانم سپاسگزاری صمیمانه خود را به محضر مردم رشید و هوشیار استان خراسان رضوی تقدیم کرده و قدردان و خدمتگزار مردم شریف باشم.

وی در این پیام آورده است: این حضور عظیم مردمی در مسئله ای که به سرنوشت کشور ارتباط می یابد و نقشی حیاتی در آینده ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی دارد، پاسخ هوشمندانه و قاطعی است که ملت ایران به دسیسه های دشمنان داد و نقشه های آنان را برای ایجاد محیط یأس آلود و نهایتاً فاصله انداختن میان مردم و نظام اسلامی تا مدتها خنثی کرد.

استاندار خراسان رضوی ادامه داد: از مدتها پیش از شروع انتخابات، بلندگوهای تبلیغاتی معاند با زبانها و شیوه های مختلف، تلاش کردند مردم ایران را نسبت به این انتخابات، دلسرد و مأیوس سازند، اما رهبری داهیانه و خردمندانه مقام معظم رهبری و حضور مسوولانه و فداکارانه شما مردم عزیز استان، خود آنان را برای چندمین بار سرخورده و مأیوس ساخت.

نظری اظهار کرد: از همه برگزار کنندگان انتخابات صمیمانه تشکر کرده، پاداش الهی را برای آنان مسئلت می نمایم. از خداوند متعال فضل و رحمت و توفیق الهی را برای شما مردم بزرگوار مسئلت دارم.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.