سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

طحان نظیف در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان اعلام کرد؛

آغاز رسیدگی به شکایات و تخلفات انتخاباتی به مدت یک هفته

سخنگوی شورای نگهبان گفت: به مدت یک هفته پس از انتخابات دریافت شکایات و تخلفات را خواهیم داشت و آن‌ها را بررسی خواهیم کرد.

هادی طحان نظیف، سخنگوی شورای نگهبان در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان درباره شمارش آرا پس از پایان انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری گفت: پس از پایان رای‌گیری فرآیند شمارش آرا توسط عوامل اجرایی و ناظران شورای نگهبان آغاز شد.

وی اظهار کرد: با ترتیبی که در قانون مشخص شده صندوق‌ها باز شد تا شمارش انجام شود و پس از آن صورت‌جلسه شد تا آمار به وزارت کشور و دستگاه‌های مربوطه داده شود و نظارت شورای نگهبان هم به جای خودش است.

طحان نظیف بیان کرد: شورای نگهبان به مدت یک هفته پس از انتخابات دریافت شکایات و تخلفات را خواهد داشت و آن‌ها را بررسی خواهیم کرد سپس بحث صحت انتخابات در دستورکار شورای نگهبان خواهد بود.

سخنگوی شورای نگهبان گفت: اگر در انتخابات تخلف خاصی صورت نگرفته باشد صحت انتخابات اعلام می‌شود وگرنه براساس ترتیبات قانونی که مشخص شده وارد بررسی‌های بیشتر خواهیم شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۴۷
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۵:۱۳ ۱۴ اسفند ۱۴۰۲
کسانی که با رای مردم به مجلس راه پیدا می‌کنند مدیون این مردم شریف هستند و باید تمام توان خود را برای خدمت به مردم به‌کار گیرند و بتوانند گره‌گشای مشکلات باشند.
ناشناس
۰۳:۵۶ ۱۴ اسفند ۱۴۰۲
مگر ما مستمری بگیر تامین اجتماعی مزایای وام بازنشستگی کشوری را میگیریم که عیدی ما مثل اوناست
ناشناس
۰۳:۵۲ ۱۴ اسفند ۱۴۰۲
مگر بازنشسته تأمین‌اجتماعی مزایای بازنشسته وحقوق بگیر دولت را میگیره 30سال کارگری کارکردیم حقوق کارگری گرفتیم چرا حالا بایدعیدی کارمندان دولت را بگیریم این عدالت نیست
ناشناس
۲۲:۴۲ ۱۳ اسفند ۱۴۰۲
چرا ثبت آرا به صورت الکترونیکی انجام نمیگیرد؟
ناشناس
۲۱:۴۷ ۱۳ اسفند ۱۴۰۲
با سلام و عرض ادب و احترام من و امثالهم با این حقوق و عیدی بازنشستگی عادی بگیر ودارای یک فرزند سرباز و نوه مخارج زندگی سنگین و اجاره مسکن و غیره چگونه باید آبروداری کنم که شرمنده زن و بچه هام نشم. لطفاً کمی هم به فکر طبقات پایین و کم درآمد جامعه باشید، مسؤلین باید اول یک سوزن به خودشون بزنند بعدش یک جوالدوز به دیگران، ببینیم خودشون تحمل می‌کنند. ممنون
ناشناس
۲۱:۴۵ ۱۳ اسفند ۱۴۰۲
درستکه 2500000هزارتومان پولی نیست، ولی چرا کسانیکه بیش از30سال حق بیمه پرداخت کرده اند و عده ای کمتراز آن، در موقع افزایش حقوق چون حداقل هستند بیشتر افزایش دارند و موقع عیدی هم همانند آنها عیدی یکسان دریافت میکنند، همه واریزیها، بایستی بر مبنای پرداخت مدت زمان پرداخت حق بیمه محاسبه و پرداخت شود. چرا عدالت را نمی خواهید و نمی توانید به درستی اجرایی کنید. نفرات دارای حقوق نجومی هم آن عیدی و افزایش را شامل میشود، نفرات بازنشستگان کارگری هم، این کجای عدالت قراردارد.درایام گذشته اخبارنوشته بودند در کشوری برای تأمین و کمک به بودجه کشور،طبق دستور و تصمیم مقامات رسمی، از رده های بالاتر تا مدیران آن کشور، 5%از حقوقشان را کاهش داده تا کسری موجود بودجه کشورشان برطرف ورفع گردد. درکشورما ایران برای کسریها کلأ اکثر مردم وملت عادی متحمل تأمین هزینه های کشور و کمبود بودجه میشونند، چرا معلوم نیست...!
سکه ۳۵۰ هزار تومان کاهش یافت مخابرات منطقه تهران سکه ما بازنشستگان منطقه تهران را بدهد
۲۰:۲۴ ۱۳ اسفند ۱۴۰۲
سکه ۳۵۰ هزار تومان کاهش یافت مخابرات منطقه تهران سکه ما بازنشستگان منطقه تهران را بدهد
ناشناس
۲۰:۰۳ ۱۳ اسفند ۱۴۰۲
مرحله دوم انتخابات در اردیبهشت برگزار می‌شود
شاکی
۱۹:۵۶ ۱۳ اسفند ۱۴۰۲
وام 200 میلیونی مستاجران و باز هم 100 درصد فقط دروغ است و این در حالی است که وام 15 میلیونی به برخی مستاجران از سال 1399 تاکنون ندادند چرا؟
بازنشسته تأمین اجتماعی از نسیم شهر بهارستان جاده تهران ساوه
۱۸:۵۹ ۱۳ اسفند ۱۴۰۲
بعد از 26 ماه و 13 روز هنوز موفق به دریافت وام 100 میلیون تومانی بدون ضامن نشده‌ام و هیچ مسئولی هم در‌این‌باره پاسخگو نیست.
ازمسئولان امر درخواست بررسی و حل مشکل را دارم.
بازنشسته تأمین اجتماعی از نسیم شهر بهارستان جاده تهران ساوه
اعتراف رئیس قوه قضائیه: مسئولان کاری که نمی‌توانند انجام دهند را وعده ندهند
۱۸:۵۷ ۱۳ اسفند ۱۴۰۲
اعتراف رئیس قوه قضائیه:
مسئولان کاری که نمی‌توانند انجام دهند را وعده ندهند
ناشناس
۱۸:۵۴ ۱۳ اسفند ۱۴۰۲
جزئیات وام بازنشستگان
معاون فرهنگی، اجتماعی و امور استان‌های سازمان تأمین اجتماعی، شرایط دریافت وام ۱۲ میلیون تومانی بازنشستگان تأمین اجتماعی را اعلام کرد.

تاریخ : ۲ - دی - ۱۴۰۱
۱۸:۵۰ – ۱۴۰۱/۰۹/۰۶
خبر خوب درباره پرداخت وام ۱۲ میلیونی بازنشستگان باز هم ۱۰۰ درصد دروغ است
بنده بازنشسته سال ۹۵ هسیم تاکنون در باره وام هزار بار اعتراض کرده ام ولی متاسفانه هیچ کسی هم پاسخگو و جوابکو نیست و تاکنون هم نبوده است چرا؟
ناشناس
۱۸:۵۴ ۱۳ اسفند ۱۴۰۲
۱۲:۳۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۱
شرایط پرداخت وام ۲۰۰ میلیونی بانک تجارت چیست ؟ + جزئیات و این در حالی که بنده بارها به بانک تجارت شهرستان اسلامشهر مراجعه کردم و از پرداخت وام ۲۰۰ میلیونی خودداری کرده اند چرا؟
ناشناس
۱۸:۵۳ ۱۳ اسفند ۱۴۰۲
۰۹:۵۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۱
پرداخت ۱۷۰ هزار فقره وام به بازنشستگان تامین اجتماعی از ابتدای سال تاکنون یک دروغ بزرگی است
وام ۱۲ میلیونی فقط برای بازنشستگان شهر تهران است، نه شهرستان ها
بانک‌ها به وظایف قانونی خود عمل نمی‌کنند
۱۸:۴۷ ۱۳ اسفند ۱۴۰۲
بانک‌ها به وظایف قانونی خود عمل نمی‌کنند
امکان پرداخت وام ۵۰ تا ۱۰۰ میلیون تومان بدون ضامن برای بازنشستگان تامین اجتماعی از سال بهمن ماه سال ۱۴۰۰ تاکنون در بانک‌ها فراهم نشده است چرا؟
و هیچ کسی هم پاسخگو و جوابگو نیست و تاکنون هم نبوده است چرا؟
تاکنون در این مورد اقدامی نشده است.
از جناب آقای سیدابراهیم رئیسی تقاضا می‌شود که برای حل این مورد اقدامات لازم را انجام دهد.
در کشورمان باید دادگاه ویژه تشکیل شود مسئولین، مدیران و نمایندگان مجلس را به خاطر کم کاری و بی توجهی به مشکلات کامندان، کارگران، بازنشسته های، مردم و کشور محاکمه شوند
ما دیگر حرف شعار و سخنرانی نیاز نداریم
باید به حق و حقوق کارمندان، کارگران، بازنشسته های و مردم را بررسی و رسیدگی کنید و هم باید قانون و عدالت را رعایت، عمل و اجرا کنید.
ناشناس
۱۸:۴۶ ۱۳ اسفند ۱۴۰۲
شرکت مخابرات ایران ۱۱ اردیبهشت همزمان با روز کارگر تعطیل است
روز کارگر هر سال تعطیل است ولی ما کارگران رسمی سر کار هستیم و بابت آن هم اضافه حقوق و اضافه کاری ندادند و نمی دهند.
از طریق اداره کار و رفاه اجتماعی جنوبغرب تهران هم شکایت کرده ایم ولی متاسفانه اداره مربوطه و هم مسئولین مراکز تلفن ثابت مخابرات تایید ندادند وخودداری کردند و متاسفانه شکایت ما را در اداره کار رد کردند.
قانون برای شکایت کردن وجود دارد، اما اجرا نمی‌شود.
قانون برای اعتراض کردن وجود دارد، اما اجرا نمی‌شود.
ناشناس
۱۸:۴۴ ۱۳ اسفند ۱۴۰۲
وزیرکار، تعاون و رفاه اجتماعی و سایر مسئولان در رسانه های افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی 40، 50، 60، 70، 80، 90، 100، 120، 130، 140 درصد اعلام کردن ولی تاکنون هیچ کدوم عمل و اجرا نشده است.
ناشناس
۱۸:۴۳ ۱۳ اسفند ۱۴۰۲
منظور از اینکه همه افراد در برابر قانون مساوی هستند چیست
سوال اینجاست که اگر همه در برابر قانون یکسان هستند که پس چرا عمل، اجرا و رعایت نمی شود.
ناشناس
۱۸:۴۳ ۱۳ اسفند ۱۴۰۲
کسانی که در شرکت های دولتی و شرکت های خصوصی و هر پست و مقام باشد حق وحقوق کارکنان و هم بازنشستگان را پایمال و ضایع می کنند و باید در دادگاه ویژه کارکنان محاکمه و مجازات شوند
ناشناس
۱۸:۴۲ ۱۳ اسفند ۱۴۰۲
قانون در برابر همه یکسال است
از نظر و نگاه قانون شرکت های دولتی و هم شرکت های خصوصی در برابر قانون یکسان است و سازمان بازرسی کل کشور و هم قوه قضائیه باید به تخلفات شرکت مخابرات را بررسی و رسیدگی کنند متأسفانه مدیران شرکت مخابرات به حق وحقوق بازنشستگان مخابرات را پایمال و ضایع کردند و پایمال و ضایع می کنند و از دی ماه سال 1400 تاکنون هیچ کسی هم پاسخگو و جوابگو نیست و تاکنون هم نبوده است.
مدیران مخابرات به بازنشستگان مخابرات خیانت کردند و خیانت می کنند.
عملکرد و رفتار مدیران اهانت، توهین، بی احترامی و خیانت به بازنشستگان مخابرات بوده است.
ناشناس
۱۸:۳۹ ۱۳ اسفند ۱۴۰۲
رئیس قوه قضائیه به مدیران متخلف: در سال جدید سراغ مدیرانی می‌رویم که تخلف می‌کنند + فیلم
رئیس قوه قضائیه درباره مدیران متخلف گفت: در سال جدید سراغ مدیرانی می‌رویم که تخلف می‌کنند. در سال ۱۴۰۲ مصمم هستیم در وهله نخست به سراغ بانک‌ برویم نه مشتری بانک.
ناشناس
۱۶:۴۳ ۱۳ اسفند ۱۴۰۲
قیمت نان در حال حاضر به اندازه کافی بالا هسـت.بنا بر این تغییر جدید در قیمت نان توجیهی ندارد.
وام قرض الحسنه به دست همه نمی رسد وام‌های قرض الحسنه مبالغ بالا به پولداران می‌رسد
۱۵:۱۳ ۱۳ اسفند ۱۴۰۲
وام قرض الحسنه به دست همه نمی رسد
وام‌های قرض الحسنه مبالغ بالا به پولداران می‌رسد
ناشناس
۱۴:۵۰ ۱۳ اسفند ۱۴۰۲
خدایا کمکمون کن با ۱۵۰۰ عیدی بارها ۱۵۰۰۰بارددرسانه ای شده از صندوق صدقه جمع آوری کنید عیدی بدید
اگر حقوق های نجومی کاسته بشه به همه ملت میش عیدی داداز خدا بی خبر ها اها مظلوم گریبان گیرتون بشه
رزمنده دفاع مقدس
۱۴:۴۹ ۱۳ اسفند ۱۴۰۲
چرا رزمندگان از میهن اسلامی دفاع کردند فاقد شغل بیمه نیازمند عدالت اجرا کنید برای رزمندگان داوطلب بودند با سن ۱۵سال جبهه بودند
ناشناس
۱۴:۴۹ ۱۳ اسفند ۱۴۰۲
بعد از گذشته 45 سال از انقلاب وام قرض الحسنه بازنشستگان تامین اجتماعی مبلغ 20 میلیون تومان بوده است آن همان فقط به بازنشستگان شهر تهران می دهند شرم آور و تاسف است و بقیه بازنشستگان آدم نیستند و جزء این کشور هم نیستند.
ناشناس
۱۴:۴۸ ۱۳ اسفند ۱۴۰۲
سوال اینجاست که چرا وام های مختلف بازنشستگان کشوری و لشکری در سامانه ثبت نام خدمات اینترنتی انجام می شود ولی بازنشستگان تامین اجنماعی درسراسر کشور صورت و انجام نمی شود چرا؟ به خاطر ناتوانی، کوتاهی، بی مدیریتی، بی نظمی، اهانت و خیانت مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی و دیگر مسئولان سازمان تامین اجتماعی بوده است.
و فقط بازنشستگان تامین اجتماعی حقوق بازنشستگی خود را از شعب بانک رفاه شهر تهران دریافت می کنند ثبت نام در سامانه ثبت نام وام قرض الحسنه انجام می دهند آیا بقیه بازنشستگان تامین اجتماعی در سراسر کشورآدم نیستند و جزء این کشور نیستند.
آمریکا، مردم ایران را تحریم نکرده است که متاسفانه دولتمردان، مسئولین، مدیران و نمایندگان مجلس مردم ایران را تحریم کردند.
۱۴:۴۶ ۱۳ اسفند ۱۴۰۲
آمریکا، مردم ایران را تحریم نکرده است که متاسفانه دولتمردان، مسئولین، مدیران و نمایندگان مجلس مردم ایران را تحریم کردند.
ناشناس
۱۴:۴۶ ۱۳ اسفند ۱۴۰۲
چرا با توجه به اینکه کلیه حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی درکشور در بانک رفاه کارگران پرداخت می شود ، این بانک هیچ تسهیلات و وامی به بازنشستگان تامین اجتماعی در سراسر کشور پرداخت نمی کند.
ناشناس
۱۴:۴۵ ۱۳ اسفند ۱۴۰۲
سرنوشت وام بدون ضامن؛ پنجه بانک مرکزی در پنجه بانک‌ها
دی ماه امسال بود که رئیس جمهور به بانک‌ها دستور داد تا پرداخت تسهیلات خرد به مردم بدون ضامن انجام شود. و این درحالی است که متاسفانه مسئولین بانک ها بی رفاه کارگران تاکنون وام مبلغ 50 الی 100 میلیون تومانی بدون ضامن به بازنشستگان تامین اجتماعی وابسته به اسرائیل انجام نمی دهند و تاکنون وام بدون ضامن را پرداخت نکردند و نمی کنند و خودداری کردند و می کنند چرا


سرنوشت وام بدون ضامن؛ پنجه بانک مرکزی در پنجه بانک‌ها
دی ماه سال 1400 بود که رئیس جمهور به بانک‌ها دستور داد تا پرداخت تسهیلات خرد به مردم بدون ضامن انجام شود. و این درحالی است که متاسفانه مسئولین بانک ها بی رفاه کارگران تاکنون وام مبلغ 50 الی 100 میلیون تومانی بدون ضامن به بازنشستگان تامین اجتماعی وابسته به اسرائیل انجام نمی دهند و تاکنون وام بدون ضامن را پرداخت نکردند و نمی کنند و خودداری کردند و می کنند چرا
بیش از 45 سال از انقلاب گذشته است ولی اما متأسفانه عیدی بازنشستگان تامین اجتماعی با 30 الی 35 سال سابقه کار و پرداخت حق بیمه مبلغ 2 میلیون و 500 هزار تومان است چرا؟
۱۴:۳۹ ۱۳ اسفند ۱۴۰۲
بیش از 45 سال از انقلاب گذشته است ولی اما متأسفانه عیدی بازنشستگان تامین اجتماعی با 30 الی 35 سال سابقه کار و پرداخت حق بیمه مبلغ 2 میلیون و 500 هزار تومان است چرا؟
ناشناس
۱۴:۳۳ ۱۳ اسفند ۱۴۰۲
سلام جناب سردبیر،آخه برادرجان، شماکه بهترازما به وعده‌های دروغ این مسؤلین ظاهر مسلمان مخابرات واقف هستید. هیچ وقت به قول های آنها اتکا نکن، که خودت زیرسوال بری، اینها برای بقای خودشان حاضرن نزدیکترین همکارشان بدقول شود. همه همکاران بازنشسته منتظر واریزطلب خواربار بودیم. اما…. بازهم سردبیرجان دوست داریم .
ناشناس
۱۴:۱۰ ۱۳ اسفند ۱۴۰۲
ساعت ۱۴ شنبه ۱۲ اسفند – هیچ خبری از واریز مطالبات و رفاهیات نیست که نیست. انتخابات هم که تمام شد و حالا باید منتظر افزایش قیمتها در همه چیز باشیم. خدا یا ما را از شر دروغگویان خلاص بفرما.
چون به خاطر که مخابراتی ها جرات اعتراض دارند ولی اما شماها سکوت اختیارکردید
۱۳:۵۸ ۱۳ اسفند ۱۴۰۲
چون به خاطر که مخابراتی ها جرات اعتراض دارند ولی اما شماها سکوت اختیارکردید
کدام بازنشسته‌ها وام 12، 15، 20، 30، 50 و 100 میلیون تومانی می‌گیرند؟
۱۳:۵۵ ۱۳ اسفند ۱۴۰۲
کدام بازنشسته‌ها وام 12، 15، 20، 30، 50 و 100 میلیون تومانی می‌گیرند؟
ناشناس
۱۳:۴۱ ۱۳ اسفند ۱۴۰۲
از سال گذشته ۳۵ هزار نفر متقاضی وام قرض‌الحسنه باقی مانده بودند که طی چند روز گذشته وام این عزیزان پرداخت شد. سوال اینجاست که کدام بازنشستگان پرداخت شده است
ناشناس
۱۳:۴۰ ۱۳ اسفند ۱۴۰۲
سوال بنده این است که دولت بابت زحمت به بازرسان سازمان تامین اجتماعی حقوق می دهد
به خاطر که متأسفانه تاکنون بازرسان سازمان تامین اجتماعی به مشکلات بازنشستگان تامین اجتماعی هیچ کاری و هیچ اقدامی نمی کنند و سکوت اختیار کرده اند چرا؟
و باز هم 100 درصد فقط دروغ است
۱۳:۳۹ ۱۳ اسفند ۱۴۰۲
و باز هم 100 درصد فقط دروغ است
وام فوری 200 میلیون تومانی با شرایط آسان | دریافت وام 200 میلیون تومانی با اقساط 5 میلیونی
وام فوری 100 میلیون تومانی با تحویل 3 روزه | وام فوری با اقساط کم و بازپرداخت بلند مدت
وام فوری 300 میلیون تومانی بدون ضامن | وام فوری با اقساط کم و بازپرداخت بلند مدت
وام فوری 300 میلیونی با بازپرداخت 5 ساله | وام فوری با شرای آسان برای همه
ناشناس
۱۳:۳۸ ۱۳ اسفند ۱۴۰۲
1402/02/14 - 19:19 درخواست رئیس کمیسیون اصل ۹۰ از مردم: گزارش تخلفات بانک‌ها را ارسال کنید
درپاسخ به حجت‌الاسلام والمسلمین نصرالله پژمان‌فر گزارش تخلفات بانک‌ها را ارسال کنید/ و این در حالی است که از سال 1400 تاکنون بیش از 999 هزار بار در مورد پرداخت نکردن وام 50 تا 100 میلیون تومان بدون ضامن به بازنشستگان تامین اجتماعی توسط بانک ها از طریق رسانه های به دولت، مسئولان و نمایندگان مجلس و... ارسال کرده ایم ولی متاسفانه از سال 1400 تاکنون هیچ کسی هم پاسخگو و جوابگو نیست و تاکنون هم نبوده است و بررسی و رسیدگی نکردند و سکوت اختیار کرده اند چرا؟
ناشناس
۱۳:۳۷ ۱۳ اسفند ۱۴۰۲
درود بر مردم همیشه در صحنه
ناشناس
۱۳:۲۹ ۱۳ اسفند ۱۴۰۲
چرا این بخش شده فقط خبر از کارمندهای مخابراتی ؟
بازنشسته مخابرات منطقه تهران می گوید
۱۲:۳۰ ۱۳ اسفند ۱۴۰۲
امروز یکشنبه ۱۳ اسفند ۱۴۰۲هست هنوز هم هیچ چیزی واریز خواروبار و سایر رفاهیات بازنشستگان مخابرات منطقه تهران نشده است چرا؟
مخابرات منطقه تهران همچنان خبری از واریزی نیست.
بازنشسته مخابرات منطقه تهران می گوید
ناشناس
۰۲:۵۵ ۱۳ اسفند ۱۴۰۲
رسیدگی کنید به این نظرات هنوز مجلس دست به کار نشده از عید گرفته تا مخابرات بازنشستگی سهام عدالت خدا به داد ملت برسه
ناشناس
۰۰:۲۶ ۱۳ اسفند ۱۴۰۲
خیالتان راحت تا چهار سال دیگر فقط ما بخاطر شهدا رای دادیم
چراغی که به خانه رواست به مسجد حرام است
۲۱:۵۶ ۱۲ اسفند ۱۴۰۲
همه چیز درباره ضرب المثل چراغی که به خانه رواست، به مسجد حرام است
چراغی که به خانه رواست به مسجد حرام است
پرداخت ۶۵ هزار میلیاردتومان پس از خصوصی سازی به دولت حرام است
سوال اینجاست که شرکت مخابرات بابت چه ۶۵ هزار میلیاردتومان پس از خصوصی سازی به دولت پرداخته است
و این در حالی است که دولت از سال ۱۳۸۸ تاکنون متأسفانه هیچ کاری برای حل وفصل مشکلات کارکنان رسمی و هم به ویژه بازنشستگان مخابرات نکرده است.
شرکت مخابرات از پرداخت بن خوار بار بازنشستگان شرکت مخابرات از دی ماه سال ۱۴۰۰ تاکنون مشکل مالی دارد خودداری کرده است و هنوز هم خودداری می کند/ سوال اصلی اینجاست که پس چرا از پرداخت حقوق ۴۰ تا ۷۰ میلیون تومان کارکنان رسمی تاکنون هیچ گونه مشکل مالی ندارد.

با گذشت ۲۴ ماه در سراسر شرکت مخابرات مشکلات پیش آمده هنوز برطرف نشده است
متاسفانه از دی ماه سال ۱۴۰۰ تاکنون بن خواربار وغیره بازنشستگان شرکت مخابرات را پرداخت نکردن چرا؟
و دولت، مسئولان و نمایندگان مجلس وغیره هم پاسخگو نیستند چرا؟
مسئولیت پرداخت مطالبات بازنشستگان با مخابرات ایران است ولی متاسفانه از دی ماه سال ۱۴۰۰ تاکنون عمل و اجرا نکرده است چرا؟
و دولت، مسئولان و نمایندگان مجلس هم هیچ کاری، اقدامی و اعتراضی نمی کنند و سکوت اختیار کرده اند چرا؟
از دی ماه سال ۱۴۰۰ تاکنون در مورد مطالبان بازنشستگان شرکت مخابرات در سراسر کشور بیش از ۹۹۹ هزار بار هم اعتراض کرده ایم ولی متاسفانه در کشور به اصطلاح اسلامی هیچ کسی هم بررسی و رسیدگی نکرده است و پاسخگو و جوابگو هم نیست و نبوده است چرا؟
ناشناس
۱۹:۱۷ ۱۲ اسفند ۱۴۰۲
جمعه ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ ۰۹:۵۳:۳۳
چرا عیدی برای همه یکسان نیست؟
سوال اینجاست که پس چرا روحانیت در مورد پرداخت مبلغ عیدی کارمندان، کارگران، بازنشسته ها، مدیران، مسئولان و نمایندگان مجلس حکم شرعی صادر نمی کنند؟
ناشناس
۱۹:۰۲ ۱۲ اسفند ۱۴۰۲
دولت به تعهدات خود در قبال ایثارگران به‌خوبی عمل نکرده‌است.
و هم مجلس شورای اسلامی به تعهدات خود در قبال ایثارگران به‌خوبی عمل نکرده‌است.
ناشناس
۱۸:۴۲ ۱۲ اسفند ۱۴۰۲
تا الان کدام نمانیده بوده که موقع باشه این کار را انجام بده
ناشناس
۱۷:۰۷ ۱۲ اسفند ۱۴۰۲
سوال اینجاست که چرا برای حل وفصل مشکلات ما بازنشستگان مخابرات منطقه تهران از دی ماه سال ۱۴۰۰ تاکنون اقدام نمی‌شود؟ آیا بازنشستگان شرکت مخابرات منطقه تهران وابسته به حکومت نظام جمهوری اسلامی نیستند.
ناشناس
۱۷:۰۵ ۱۲ اسفند ۱۴۰۲
چرا برای حل وفصل مشکلات ما بازنشستگان مخابرات منطقه تهران از دی ماه سال ۱۴۰۰ تاکنون اقدام نمی‌شود؟ آیا بازنشستگان شرکت مخابرات منطقه تهران وابسته به حکومت نظام جمهوری اسلامی نیستند.
ناشناس
۱۷:۰۵ ۱۲ اسفند ۱۴۰۲
چرا برای حل وفصل مشکلات ما بازنشستگان مخابرات منطقه تهران از دی ماه سال ۱۴۰۰ تاکنون اقدام نمی‌شود؟ آیا بازنشستگان شرکت مخابرات منطقه تهران وابسته به حکومت نظام جمهوری اسلامی نیستند.
ناشناس
۱۷:۰۴ ۱۲ اسفند ۱۴۰۲
آقای مدیر عامل مخابرات جناب سلطانی

بهمن ماه ۱۴۰۲ تمام شد پس بن خواربار بازنشستگان را کی واریز میکنید ؟ لطفا اگر نمیتوانید از سمت مدیر عاملی کنار بکشید شاید دیگران بتوانند از عهده این کار بر بیایند ودعای خیر بازنشستگان بدرقه راهت باشد !!!!!!!!!
ناشناس
۱۷:۰۲ ۱۲ اسفند ۱۴۰۲
با سلام

از دی ماه ۱۴۰۰ تا کنون آب صافی از گلوی بازنشستگان پایین نرفته -روح وروان ما بازنشستگان مخابرات به هم ریخته اکثرا قرص اعصاب میخورند آقای سلطانی لطفا استعفا بده ومسئولیت را تحویل بده تا ما بازنشستگان راحت شویم.
ناشناس
۱۷:۰۰ ۱۲ اسفند ۱۴۰۲
سلام وقت بخیر پدر من با۳۲ سال و ۷ ماه سابقه دراسفند ماه سال ۹۵ بازنشسته شده در اردیبهشت ۹۶ مبلغ ۶۴ میلیون به ایشان دادن
پدر من در اسفنده ماه سال۹۵ در شرکت مخابرات منطقه تهران بازنشسته شده است ولی متاسفانه هنوز هم هیچ خبری از سکه پایان خدمت ۳۲ سال و ۷ ماه نیست چرا؟
ناشناس
۱۶:۵۹ ۱۲ اسفند ۱۴۰۲
با عرض سلام. بازنشستگان ۱۳۹۵ هنوز سکه های بازنشستگیمان وجشن پایان خدمت را دریافت نکرده ایم. لطفا پیگیری نمایید. از بازنشستگان مخابرات استان تهران پس لطفا پیگیری فرمایید
حرف دل همه بازنشستگان مخابرات منطقه تهران
۱۶:۵۷ ۱۲ اسفند ۱۴۰۲
فیش بن خواربار بازنشستگان شرکت مخابرات منطقه تهران دی ماه سال ۱۴۰۰ صادر شده است ولی اما متأسفانه پول بن خوار بار از دی ماه سال ۱۴۰۰تاکنون واریز نشده است چرا؟
جمعی از بازنشستگان شرکت مخابرات در سراسر کشور
۱۶:۵۴ ۱۲ اسفند ۱۴۰۲
در پاسخ به حجت الاسلام و المسلمین حسن شجاعی، نایب رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی
شرکت مخابرات ایران در تاریخ ۱۳۸۸/۰۸/۱۸ به بخش حضوصی واگذار شده است
قرار بود واگذاری شرکت مخابرات به بخش خصوصی به بازنشستگان شرکت مخابرات سهام عدالت به دهند ولی متاسفانه از سال ۱۳۸۸ تاکنون هیچ خبری نیست چرا؟
در موقع خصوصی سازی در شرکت مخابرات شعار سر می دادند به بازنشستگان شرکت مخابرات سهام عدالت می دهند ولی متاسفانه از ۱۸ آبان ماه سال ۱۳۸۸ تاکنون هنوز هم هیچ خبری از سهام عدالت نیست چرا؟
مسئولان کاری که نمی‌توانند انجام دهند را وعده ندهند.
جمعی از بازنشستگان شرکت مخابرات در سراسر کشور
بازنشسته مخابرات منطقه تهران
۱۶:۵۲ ۱۲ اسفند ۱۴۰۲
سکه پایان خدمتم را بعد از هفت سال دریافت نکرده‌ام
حدود هفت سال است که پس از ۳۳ سال و ۵ ماه و ۶ روز خدمت در شرکت مخابرات، بازنشسته شده‌ام، اما هنوز موفق به دریافت سکه پایان خدمت خود نشده‌ام. که تقاضا دارم به این موضوع رسیدگی شود.
بازنشسته مخابرات منطقه تهران
ناشناس
۱۶:۴۵ ۱۲ اسفند ۱۴۰۲
اگر مسلمان، دین اسلام وقرآن را قبول دارید نباید حق وحقوق کارکنان، بازنشسته ها پایمال و ضایع کنید

اگر در اسلام حرام و حلال وجود دارد پس دریافت حقوق مبلغ 50 تا 70 میلیون تومانی مدیران و مسئولان 100 درصد فقط حرام است.

اگر در اسلام حرام و حلال وجود دارد پس دریافت حقوق مبلغ 70 تا 100 میلیون تومانی نمایندگان مجلس 100 درصد فقط حرام است.
ناشناس
۱۶:۴۴ ۱۲ اسفند ۱۴۰۲
اگر قوه قضائیه مشکلات ما بازنشستگان مخابرات را بررسی و رسیدگی می کرد و مدیران مخابرات جرات نمی کردند از دی ماه سال ۱۴۰۰ تاکنون بن خواربار ورفاهیات بازنشستگان مخابرات پایمال و ضایع کنند.
اگر سازمان بازرسی کل کشور مشکلات ما بازنشستگان مخابرات را بررسی و رسیدگی می کرد و مدیران مخابرات جرات نمی کردند از دی ماه سال ۱۴۰۰ تاکنون بن خواربار ورفاهیات بازنشستگان مخابرات پایمال و ضایع کنند.
ناشناس
۱۶:۴۰ ۱۲ اسفند ۱۴۰۲
بازنشستگان مخابرات ایران به چه معترض هستند؟
بازنشستگان مخابرات در دست‌کم ۱۶ شهر ایران تجمع کردند
مجید سلطانی ناتوان و عاجز مدیر عامل شرکت مخابرات ایران باید در مورد مشکلات بازنشستگان شرکت مخابرات در سراسر کشور نگاه کند و شرم کند در این مدت 27 ماه متأسفانه هیچ کاری برای حل مشکلات بازنشستگان شرکت مخابرات نکرده است و فقط سکوت اختیار کرده است چرا؟
ناشناس
۱۶:۳۵ ۱۲ اسفند ۱۴۰۲
متاسفانه شرکت مخابرات ره قانون گریزی را در پیش گرفته برابر مصوبه واگذاری شرکت و هیئت وزیران مخابرات خصوصی شده موظف و متعهد به پرداخت کلیه تعهدات مخابرات دولتی بوده و چون کارکنان و بازنشستگان زمان دولتی هم رفاهیات خود را دریافت میکردند موظف به پرداخت آن است.خلف عدم پرداخت اصل واگذاری را ابطال میکند.مصوبه دیوان عدالت در مورد یک شرکت خصوصی در مورد رفاهیات که بعهده کارفرما گذاشته شده در مورد مخابرات قابل تسری نیست. زیرا مخابرات یک شرکت دولتی بوده و برابر اصول 44 و مصوبه تعهد آور واگذار شده است.
ناشناس
۱۶:۳۰ ۱۲ اسفند ۱۴۰۲
هفته گذشته مطالبات خوارو بار بازنشستگان مخابرات کرمانشاه، همدان وغیره واریز شده است سوال اینجاست که پس چرا مطالبات خوارو بار بازنشستگان مخابرات تهران تاکنون واریز نشده است چرا؟
ناشناس
۱۶:۲۷ ۱۲ اسفند ۱۴۰۲
هفت گذشت مطالبات خوارو بار بازنشستگان مخابرات کرمانشاه، همدان وغیره واریز شده است سوال اینجاست که پس چرا مطالبات خوارو بار بازنشستگان مخابرات تهران تاکنون واریز نشده است چرا؟
ناشناس
۱۶:۲۴ ۱۲ اسفند ۱۴۰۲
انتخابات تبریز به دور دوم کشیده شد
انتخابات مجلس در مشهد به دور دوم کشیده شد؟
ناشناس
۱۳:۲۴ ۱۲ اسفند ۱۴۰۲
سلام کارمند بازنشسته مخابرات هستم .
لطفا جای هیئت مدیره و مدیر عامل مخابرات ایران را با هیئت مدیره شرکت کود وکمپوس عوض کنید همه مشکلات حل می‌شود.
ناشناس
۱۳:۱۹ ۱۲ اسفند ۱۴۰۲
مگر رئیس کمیسیون اصل نود مجلس آقای پژمانفر نگفته بود مخابرات ایران از خرداد ماه ۱۴۰۲ بن خواربار وسایر رفاهیات بازنشستگان را پرداخت میکند حالا که اسفند ماه ۱۴۰۲ دارد به اتمام میرسد وتا کنون خبری از رفاهیات بازنشستگان نشده است ؟؟؟؟؟
دولت، مسئولان و نمایندگان مجلس عامل اصلی همه مشکلات کارمندان، کارگران، بازنشسته های، مردم و کشور هستند.
۱۳:۱۹ ۱۲ اسفند ۱۴۰۲
دولت، مسئولان و نمایندگان مجلس عامل اصلی همه مشکلات کارمندان، کارگران، بازنشسته های، مردم و کشور هستند.
جمعی از سهامداران شرکت مخابرات
۱۲:۴۴ ۱۲ اسفند ۱۴۰۲
اسفند 12, 1402 12:43
دیدگاه شما در انتظار بررسی است.
ارزش سهام عدالت ۱۰ الی ۱۴ میلیون تومان است سالانه سود سهام عدالت را مبلغ بیش از ۱ میلیون تومان واریز می کند ولی متاسفانه ارزش سهام اخابر کارکنان شرکت مخابرات ایران بیش از ۳۰۰ الی ۴۰۰ میلیون تومان بوده است سود سهام اخابر را در تاریخ ۴ بهمن ماه سال ۱۴۰۱ را به مبلغ ۵۰۰ الی ۶۰۰ هزار تومان واریز کردند چرا؟
جمعی از سهامداران شرکت مخابرات
جمعی از سهامداران شرکت مخابرات
۱۲:۴۰ ۱۲ اسفند ۱۴۰۲
اسفند 12, 1402 12:38
زمان واریز سود ۱۴۰۲ سهام عدالت| خبر فوری برای سهامداران عدالت/ ولی اما متأسفانه واریز سود سهام اخابر سهامداران سال ۱۴۰۱ تاکنون هیچ خبری نیست کسی هم پاسخگو و جوابگو نیست چرا؟
ناشناس
۱۲:۳۶ ۱۲ اسفند ۱۴۰۲
زمان واریز سود 1402 سهام عدالت| خبر فوری برای سهامداران عدالت/ ولی اما متأسفانه واریز سود سهام اخابر سال 1401 تاکنون هیچ خبری نیست کسی هم پاسخگو و جوابگو نیست چرا؟
۲ شرکت و ۵ نفر رشوه دهنده به مجازات قانونی محکوم شدند
۱۲:۳۱ ۱۲ اسفند ۱۴۰۲
۲ شرکت و ۵ نفر رشوه دهنده به مجازات قانونی محکوم شدند
ناشناس
۱۲:۳۰ ۱۲ اسفند ۱۴۰۲
۱۴۰۲/۱۲/۰۹ ۲۱:۰۰
مدیر مخابرات استان تهران مطرح کرد: ۴۴۴۴ دقیقه مکالمه با ۲۲ هزار تومان/ توسعه ارتباطات در فضای رقابتی شکل می‌گیرد/ هیچ فایده ای، نتیجه ای، سودی و ارزشی برای کارکنان رسمی مخابرات و به ویژه بازنشستگان مخابرات منطقه تهران ندارد و این در حالی است که متأسفانه مشکلات بازنشستگان مخابرات منطقه تهران از دی ماه سال 1400 تاکنون هنوز هم حل نشده است چرا؟
حرف دل همه بازنشستگان مخابرات منطقه تهران
۱۲:۱۸ ۱۲ اسفند ۱۴۰۲
این چه قانون و عدالت در کشور اسلامی است که در این مدت 26 ماه و 12 روز است که متأسفانه مشکلات ما بازنشستگان مخابرات منطقه تهران بررسی رسیدگی نشده است چرا؟
هیچ کسی هم در مخابرات ایران، تهران، دولت، مجلس وغیره پاسخگو و جوابگو نیست و از در ماه سال 1400 تاکنون هم نبوده است چرا؟
حرف دل همه بازنشستگان مخابرات منطقه تهران
بازنشسته شرکت مخابرات منطقه تهران
۱۲:۱۵ ۱۲ اسفند ۱۴۰۲
شرم آور و تاسف بار است که مهندس ملک جعفریان مدیرمخابرات منطقه تهران متأسفانه از دی ماه سال 1400 تاکنون مشکلات ما بازنشستگان مخابرات منطقه تهران را بررسی و رسیدگی نکرده است و در این مدت 26 ماه در مورد مشکلات بازنشستگان مخابرات منطقه تهران فقط سکوت اختیار کرده است چرا؟
ناشناس
۱۱:۲۵ ۱۲ اسفند ۱۴۰۲
اگر افراد صالح را تایید می کردید الان نمی خواست تخلفاتشان را بررسی کنید. عیب از خودتان است.
ناشناس
۱۱:۰۵ ۱۲ اسفند ۱۴۰۲
نمایندگان مجلس در خانه ملت به دنبال و به فکر افزایش قیمت خودرو، اجناس، کالا وغیره هستند تا باج و رشوه دریافت کنند و نه به دنبال حل و فصل و فکر مشکلات مردم و کشور
ناشناس
۱۰:۴۹ ۱۲ اسفند ۱۴۰۲
هرمزگان ۱۴ ماه خواروبار واریزکرد
مطالبات خوارو بار بازنشستگان مخابرات کرمانشاه، همدان وغیره واریز شده است سوال اینجاست که پس چرا مطالبات خوارو بار بازنشستگان مخابرات تهران تاکنون واریز نشده است چرا؟ و ۱۰۰ درصد فقط به خاطر بی مدیریتی، بی نظارتی، بی نظمی و بی خیالی مدیران و مسئولین شرکت مخابرات منطقه تهران بوده است!
ناشناس
۱۰:۴۸ ۱۲ اسفند ۱۴۰۲
شماره تلفن تماس ۸۸۲۹۴۶۲۵ بن خواربار و رفاهیات مخابرات تهران، مسئول بن خوارو بار و رفاهیات مخابرات تهران دروغ می گوید متأسفانه امروز ‌ شنبه ۱۲ اسفند ۱۴۰۲ هست که هنوز هم معوقات خواربار بازنشستگان مخابرات تهران را واریز نکردن چرا؟
حرف دل همه بازنشستگان مخابرات منطقه تهران
۱۰:۴۵ ۱۲ اسفند ۱۴۰۲
شرکت مخابرات بابت چه زحمت به کارکنان در ساختمان شاهد حقوق می دهد و این در حالی است که متأسفانه برخی کارکنان مخابرات پاسخ و جواب تلفن بازنشستگان مخابرات منطقه تهران را نمی دهند چرا؟ این عملکرد و رفتار برخی کارکنان مخابرات ساختمان شاهد با بازنشستگان مخابرات تهران بی شرمانه است و هم توهین، بی احترامی و خیانت به بازنشستگان مخابرات منطقه تهران بوده است.
ناشناس
۱۰:۴۳ ۱۲ اسفند ۱۴۰۲
کارکنان رسمی شرکت مخابرات چرا اعتراض نمیکنید مگر بن خواربار شما در سال ۱۴۰۱ نباید بر اساس حداقل حقوق همانسال باشد مگر بن خواربار وسایر رفاهیات در سال ۱۴۰۲ نباید بر اساس حداقل حقوق ۱۴۰۲ یعنی بر اساس حداقل حقوق ۰ ۵۳۰۰۰۰ تومان در ماه باشد. آیا میدانید کسانیکه بازنشسته میشوند چقدر مستمری شان بخاطر رفاهیات کمتر میشود ؟؟ پس ………………از حق زن وبچه در زمان بازنشستگی دفاع کنید.بن خواربار ماهیانه در سال ۱۴۰۲ باید مبلغ ۲۹۱۵۰۰۰ تومان باشد.
ناشناس
۱۰:۴۱ ۱۲ اسفند ۱۴۰۲
با سلام .واریز شده مبلغی اما نه بر اساس قانون و نه بر اساس مصوبه ۸۹/۲۴ براسال نرخ سال ۱۴۰۰ولی محاسبه کسورات من در اوردی بر اساس سال ۱۴۰۲حقوق مانده سال ۱۴۰۰و سال ۱۴۰۱ بر اساس نرخ سال ۱۴۰۲ کسورات کم کردن تا حالا کجای تاریخ وکجا دیدین حتی ظالم ترین ظالم روزگار اینچنین ستمی بر کارکنان خود روا داشته باشد . پایه ظلم کوتاه است . انشاالله
ناشناس
۱۰:۳۸ ۱۲ اسفند ۱۴۰۲
بازنشستگان مخابرات آذربایجان غربی امروز پنجشنبه 10 اسفند واریز شد
شنبه 12 اسفند 1402 شد ولی اما متأسفانه هیچ خبری نیست خوار و بار بازنشستگان مخابرات در تهران و کرج
ناشناس
۱۰:۳۵ ۱۲ اسفند ۱۴۰۲
۱۱ اسفند هم رسید ،حق رأی برهمه واجب است خواربار بی خواربار . مخابرات منطقه تهران
حرف دل همه بازنشستگان مخابرات منطقه تهران
۱۰:۳۱ ۱۲ اسفند ۱۴۰۲
آخرین بروز رسانی ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ خبر خوب برای بازنشستگان/ خواربار معوقه پرداخت می شود ۱۰۰ درصد باز هم فقط دروغ است و این در حالی است که امروز شنبه ۱۲ اسفند ۱۴۰۲ هست تاکنون برای بازنشستگان مخابرات منطقه تهران واریز نکرده است چرا؟
امروز شنبه ۱۲ اسفند ۱۴۰۲ هست هنوز هم هیچ چیزی واریز خواروبار و سایر رفاهیات بازنشستگان مخابرات منطقه تهران نشده است چرا؟
۱۰:۲۷ ۱۲ اسفند ۱۴۰۲
همکاران گرامی بازنشسته
تا این لحظه ۵ شنبه ۱۰ اسفند مطالبات خواروبار با توجه به فریز شده ۵۵ درصد از حداقل حقوق سال ۱۴۰۰ که طبق مصوبه حقوق دستمزد هیئت مدیره شرکت مخابرات ایران به شماره ۱۳۸۹/۲۴ نمیباشد برای استانهای یاد شده در ذیل واریز گردید.
۱- مخابرات ایران
۲- خوزستان
۳- بوشهر
۴- خراسان شمالی
۵- کرمانشاه
۶- همدان
۷- زنجان
۸- اردبیل
۹-فارس
۱۰ چهار محال بختیاری
۱۱- سمنان
۱۲- کردستان
۱۳- هرمزگان
۱۴- قزوین
۱۵- ایلام
۱۶- آذربایجان غربی

امروز شنبه ۱۲ اسفند ۱۴۰۲ هست هنوز هم هیچ چیزی واریز خواروبار و سایر رفاهیات بازنشستگان مخابرات منطقه تهران نشده است چرا؟
بازنشسته مخابرات منطقه تهران
۱۰:۲۳ ۱۲ اسفند ۱۴۰۲
ماه مهر از مخابرات منطقه تهران درخواست وام تعاون کردم ولی هنوز پرداخت نکردن کسی هم پاسخگو و جوابگونیست چرا؟ بازنشسته مخابرات منطقه تهران
مشکل اصلی شرکت مخایرات در سراسر کشور 100 درصد فقط بی مدیریت است
۱۰:۰۱ ۱۲ اسفند ۱۴۰۲
مشکل اصلی شرکت مخایرات در سراسر کشور 100 درصد فقط بی مدیریت است
ناشناس
۰۹:۵۰ ۱۲ اسفند ۱۴۰۲
موز دیروز جمعه کیلویی ۱۱۰هزار تومان شد چه خبره ؟دیگه تموم شد انتخابات کیه گوش بده طلا رفت بالا
ناشناس
۰۹:۵۰ ۱۲ اسفند ۱۴۰۲
ما توخوزستان حوزه انتخابیه آبادان جلیل مختار و سعدون زاده اینا به مردم پول دادن که برن رای بدن واسشون چرا جلوشونو نمی‌گیریم اصلا این حروم لقمه ها کی صلاحیت بهشون میده اینا چندسال بودن تو مجلس دوست دزد رو ازپشت هم‌ بستن لطفاً رسیدگی کنید
ناشناس
۰۹:۳۳ ۱۲ اسفند ۱۴۰۲
در تاریخ ۱۸ بهمن ۱۴۰۲
اعتراف مهندس مجید سلطانی با بیان اینکه دیروز سه‌شنبه، به فضل الهی، مطالبات بازنشستگان پنج استان پرداخت شد، افزود: در مورد رفاهیات بازنشستگان عزیز که از دی‌ماه سال ۱۴۰۰ با وقفه‌هایی مواجه شده بود، مشکلات و مسائل مالی، حل‌شده و باقی‌مانده طلب بازنشستگان در موضوع رفاهیات هم تا پایان سال پرداخت می‌شود.
بازنشسته مخابرات منطقه تهران
۰۹:۲۹ ۱۲ اسفند ۱۴۰۲
قانون برای شکایت کردن وجود دارد، اما اجرا نمی‌شود
قانون برای اعتراض کردن وجود دارد، اما اجرا نمی‌شود
در سال 1394 از اداره کار و در سال 1396 از دیوان عدالت اداری شکایت و اعتراض کردم که متاسفانه به بهانه های مختلف شکایت و اعتراض بنده را رد کردند
پول شبکاری بنده را از مهرماه سال 1389 الی آذر ماه سال 1391 متاسفانه در تاریخ 1397/04/25 واریز شده است چرا؟
پول اضافه کاری بنده را از آبان ماه سال 1389 الی آذر ماه سال 1392 متاسفانه در تاریخ 1397/04/25 پرداخت شده است چرا؟ سوال اینجاست که آیا مسئولین، مدیران، مسئولان و نمایندگان مجلس خودشان بودند این بی قانونی و بی عدالتی تحمل می کردند و تحمل می کنند.
بازنشسته مخابرات منطقه تهران
ناشناس
۰۹:۲۷ ۱۲ اسفند ۱۴۰۲
و این در حالی است که متاسفانه در کشورمان هر کسی که به کارمندان، کارگران، بازنشسته های و مردم خیانت کردند و خیانت می کنند سمت و مقام بالاتر می دهند.
ناشناس
۰۹:۲۶ ۱۲ اسفند ۱۴۰۲
بی‌عدالتی‌های موجود در زمینه پرداخت حقوق بسیار نگران‌کننده است
اگر عملکرد و رفتار ایران کشور اسلامی است که پس چرا حق و حقوق کارمندان، کارگران و بازنشسته های پایمال و ضایع می کنند چرا؟
ناشناس
۰۹:۲۶ ۱۲ اسفند ۱۴۰۲
بازنشستگان برای تامین مایحتاج اساسی زندگی با مشکلات جدی روبرو هستند
افزایش قیمت کالاها به ویژه در حوزه غذا و دارو بر زندگی تمامی اقشار به ویژه بازنشستگان تأثیر منفی گذاشته است و باید همسان سازی حقوق شاغلان و بازنشستگان مورد توجه قرار گیرد.
در سال گذشته با توجه به حذف نرخ ارز ترجیحی شاهد افزایش قیمت کالا‌ها به ویژه در حوزه غذا و دارو بودیم و این امر بر زندگی تمامی اقشار به ویژه بازنشستگان تأثیر منفی گذاشته است. این قشر زحمتکش برای تأمین مایحتاج اساسی زندگی خود دچار مشکل جدی شده‌اند.
بازنشستگان سرمایه‌های اساسی نیروی انسانی کشور و آیینه تمام نمای شاغلین هستند لذا از شما انتظار داریم در خصوص همسان‌سازی حقوق شاغلین و بازنشستگان دستور جدی صادر کنید.
ناشناس
۰۹:۲۶ ۱۲ اسفند ۱۴۰۲
۱۴۰۲/۱۲/۱۱ ۱۵:۵۷
شرم آور و تاسف بار است که دولت، مسئولان و نمایندگان مجلس متأسفانه هنوز هم با گذشت ۲۵ ماه است که مشکلات ما بازنشستگان مخابرات منطقه تهران را درک نمی کنند، نمی دانند و نمی فهمند
اعتراض
۰۹:۲۴ ۱۲ اسفند ۱۴۰۲
وزیر ارتباطات : مشکلات بازنشستگان مخابرات تا دو ماه آینده برطرف خواهد شد
آخرین بروز رسانی ۳ تیر ۱۴۰۲
مخابرات ما- (شفقنا)- وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: طبق اعلام شرکت مخابرات، مشکل بازنشستگان ۱۴ استان حل شده و قول دادند که ظرف یک تا دو ماه آینده مشکلات بازنشستگان باقی استان ها را نیز حل و فصل کنند.
و این در حالی است که متأسفانه مشکلات بازنشستگان شرکت مخابرات در سراسر کشور هنوز هم حل وفصل نشده است و اعتراضی ها همچنان نیز ادامه دارد
۱۴۰۲/۱۲/۱۱ ۲۰:۳۹
حرف دل همه بازنشستگان مخابرات منطقه تهران
۰۹:۲۱ ۱۲ اسفند ۱۴۰۲
۱۴۰۲/۱۲/۰۹ ۲۱:۰۰
مدیر مخابرات استان تهران مطرح کرد:
۴۴۴۴ دقیقه مکالمه با ۲۲ هزار تومان/ توسعه ارتباطات در فضای رقابتی شکل می‌گیرد
۰۹ اسفند ۰۲
مهندس ملک جعفریان مدیرمخابرات منطقه تهران در جمع خبرنگاران در پاسخ به پرسشی درباره اینکه هزینه قض تلفن کاهش می‌یابد، گفت: هزینه نگهداری تلفن‌های ثابت کم و خبری در این باره نشنیده است.مشترکین می‌توانند ۴۴۴۴ دقیقه مکالمه با ۲۱۸۰۰ هزار تومان داشته باشند.

۱۴۰۲/۱۲/۱۲ ۰۹:۱۴
شرم آور و تاسف بار است که مهندس ملک جعفریان مدیرمخابرات منطقه تهران متأسفانه از دی ماه سال 1400 تاکنون مشکلات ما بازنشستگان مخابرات منطقه تهران را بررسی و رسیدگی نکرده است و در این مدت 25 ماه در مورد مشکلات بازنشستگان مخابرات منطقه تهران فقط سکوت اختیار کرده است چرا؟
حرف دل همه بازنشستگان مخابرات منطقه تهران
حرف دل همه بازنشستگان مخابرات منطقه تهران
۰۹:۱۴ ۱۲ اسفند ۱۴۰۲
شرم آور و تاسف بار است که مهندس ملک جعفریان مدیرمخابرات منطقه تهران متأسفانه از دی ماه سال 1400 تاکنون مشکلات ما بازنشستگان مخابرات منطقه تهران را بررسی و رسیدگی نکرده است و در این مدت 25 ماه در مورد مشکلات بازنشستگان مخابرات منطقه تهران فقط سکوت اختیار کرده است چرا؟
حرف دل همه بازنشستگان مخابرات منطقه تهران
اعتراض جمعی از سهامداران مخابرات در سراسر کشور
۰۹:۰۷ ۱۲ اسفند ۱۴۰۲
ارزش سهام عدالت 10 الی 14 میلیون تومان است سالانه سود سهام عدالت را مبلغ بیش از 1 میلیون و 200 هزار تومان واریز می کند ولی متاسفانه ارزش سهام اخابر کارکنان شرکت مخابرات ایران بیش از 300 الی 400 میلیون تومان بوده است سود سهام اخابر را در تاریخ 4 بهمن ماه سال 1401 را به مبلغ 500 الی 600 هزار تومان واریز کردند چرا؟
اعتراض جمعی از سهامداران مخابرات در سراسر کشور