سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استقبال ۷۰ درصدمردم سیستان وبلوچستان ازکانال‌های انتخاباتی صداوسیما

رییس ستاد انتخابات استان سیستان و بلوچستان گفت: بیش از ۷۰ درصد مردم استان از پخش مناطره‌های انتخاباتی از کانال‌های انتخاباتی صدا و سیما استقبال کردند.

 رضا شریفی  رییس ستاد انتخابات سیستان و بلوچستان با بیان اینکه معدل کار رسانه‌ای در استان مثبت است، گفت: بیش از ۷۰ درصد مردم استان از کانال‌های انتخاباتی صدا و سیما استقبال کردند که آمار امیدوار کننده‌ای است.

وی افزود: صدا و سیما در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی کنشگری و پویایی متفاوتی در زمینه ایجاد شش کانال اختصاصی برای حوزه‌های انتخابیه سیستان و بلوچستان با توجه به وسعت استان داشته است.

وی افزود: برگزاری مناظرات انتخاباتی در زمینه افزایش شعور سیاسی و شور انتخاباتی در میان لایه‌های مختلف اجتماعی داشته تا جامعه سیستان و بلوچستان از تحولات و جریان‌های ملی و بین المللی عقب نماند.

رضا شریفی با اشاره کار‌های بزرگ و بی نظیری در حوزه‌های مختلف در استان انجام شده است، بیان کرد: روایت گری چهره واقعی از استان و برگزاری جشنواره‌ها و کنگره‌های فرهنگی و هنری و افزایش سهم استان در آنتن رسانه ملی، وجهه سیستان و بلوچستان را در سطح ملی و بین المللی تغییر داده است.

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری سیستان و بلوچستان ضمن اشاره به اینکه کار تیمی، منسجم و با هدف و نیت خدمت به ثمر می‌نشیند، ادامه داد: کار فرهنگی برای تقویت هویت ملی، وحدت ملی و حفظ تمامیت ارضی کشور سرمایه‌گذاری است.

شریفی با بیان اینکه شعور سیاسی باعث ایجاد شور انتخاباتی می‌شود، یادآور شد: فعالیت رسانه‌ای در فهم جامعه، مدل، سطح، عمق و ادبیات مطالبه گری و ایجاد انسجام اجتماعی تاثیر گذار است.

معاون استاندار سیستان و بلوچستان گفت: باید به اصحاب رسانه، نخبگان جامعه و فعالان فضای مجازی فرصت دیده و شنیده شدن بدهیم.

وی با بیان اینکه باید به فعالیت‌های رسانه‌ای ضریب دهیم، افزود: صدا و سیما کشور به سیستان و بلوچستان نگاه خوبی داشت، اما پس از برگزاری جشنواره تولیدات پویانمایی و عروسکی ایران در استان، این‌نگاه به مراتب بهتر شده است.

رئیس ستاد انتخابات سیستان و بلوچستان ضمن تاکید بر پاسخگویی مدیران، عنوان کرد: سال ۱۴۰۲ نقطه عطفی در تاریخ سیستان و بلوچستان خواهد بود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.