سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حفظ امنیت در انتخابات مهمترین اهداف پلیس گیلان

ملکی با بیان اینکه حفظ امنیت و آرامش انتخابات مهمترین هدف پلیس برای انتخابی اصلح است گفت: حضور مردم در انتخابات به امنیت و اقتدار کشور کمک می‌کند.

سردار" عزیزاله ملکی" در حاشیه شرکت در انتخابات با بیان اینکه شرکت در انتخابات سبب می‌شود که همه در برنامه‌ریزی‌های کشور نقش داشته باشند، گفت: اگر می‌خواهیم در تصمیمات کلان کشور سهمی داشته باشیم باید در انتخابات شرکت کنیم.

فرمانده انتظامی گیلان با اشاره به اینکه انقلاب و نظام ما پشتوانه مردمی دارد و با رای مردم پیروز شده است، افزود: ما با همین مردم بوده که توانستیم در مقابل مشکلات و دشمنان بایستیم.

فرمانده انتظامی گیلان انتخابات را مظهر مردم سالاری دینی در کشور اعلام و تصریح کرد: با حضور و مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق‌های اخذ رای حماسه دیگری رقم خورد.

این مقام ارشد انتظامی با اعلام اینکه بیش از ۱۱ هزار نفر نیرو، وظیفه تامین امنیت انتخابات و صندوق‌های اخذ رای را برعهده دارند، گفت: مهمترین وظیفه پلیس در انتخابات، تامین امنیت صندوق‌های اخذ رای و صیانت از آرای مردم است.

سردار ملکی با تصریح بر اینکه پلیس استان با استفاده از امکانات و ظرفیت‌های موجود برای برقراری امنیت مطلوب در زمان انتخابات تلاش میکند تا شرایط برای حضور پرشور و حداکثری مردم فراهم شود، بیان‌داشت: گشت‌های پلیس در بحث ترافیکی، انتظامی و پیشگیری در قبل و بعد از انتخابات و همچنین گشت نظارتی و تلفیقی با سایر ادارات و دستگاه‌های متولی وظیفه تامین امنیت و سلامت انتخابات را برعهده دارند.

وی با تاکید بر اینکه با اشرافیت کامل اطلاعاتی تاکنون هیچگونه مورد ناامنی در سطح استان گزارش نشده است، اظهارداشت: امنیت انتخابات با حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های اخذ رای فراهم شد.

فرمانده انتظامی استان گیلان با بیان اینکه حضور مردم در انتخابات به امنیت و اقتدار کشور کمک می‌کند به لزوم انتخاب صحیح و نقش آن در پیشرفت و آبادانی کشور تاکید و تصریح کرد: حفظ امنیت و آرامش انتخابات مهمترین هدف برای انتخابی اصلح است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.