سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار آذربایجان شرقی مطرح کرد؛

انتخابات سرنوشت و آینده مردم را تعیین می‌کند

استاندار آذربایجان شرقی انتخابات را تعیین‌کننده سرنوشت و آینده مردم عنوان کرد.

آقای رحمتی صبح جمعه در اولین دقایق اخذ رای دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری با حضور در مسجد فاطمة الزهرای شهرک ارم تبریز رای خود را به صندوق انداخت.

وی انتخابات را تعیین‌کننده سرنوشت و آینده مردم عنوان و به حضور پرشور مردم در دقایق اولیه اخذ رای اشاره کرد و گفت: از مردم عزیز خواهشمندیم با حضور خود در شعب اخذ رای در ساعات اولیه رای گیری از ایجاد ازدحام در ساعات پایانی جلوگیری کنند.

وی افزود: مردم همیشه خود را برای نظام و انقلاب اسلامی اثبات کرده‌اند و در راستای تامین امنیت، رشد و پیشرفت کشور جوانان ما از جان خود گذشته و شهید یا جانباز شده‌اند و برخی نیز برای رشد و اعتلای وطن به مدارج علمی بالایی رسیده‌اند اکنون وظیفه ما مردم رای دادن است که کمکی برای رشد، پیشرفت، سربلندی، امنیت و اقتدار کشور باشیم.

وی به توجه جهانیان و رسانه‌های خارجی به حضور مردم در انتخابات اشاره کرد و ادامه داد: مردم ایران بار‌ها با بصیرت، موقعیت شناسی و زمان شناسی در بزنگاه‌های تاریخی حضور یافته اند و امروز نیز با حضور خود ریل توسعه آینده کشور را رقم خواهند زد.

آقای رحمتی تاکید کرد: ایران قوی لازمه مجلس قوی است و امیدواریم مردم و جوانان آگاهانه با حضور خود این امر را تحقق بخشند و افتخار داریم که در آذربایجان شرقی از تمامی طیف‌ها و افکار کاندیدا‌هایی حضور دارند.

شایان ذکر است انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری با حضور پرشور مردم در سراسر کشور در حال برگزاری است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.