سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مردم دیار سردار جنگل آماده خلق حماسه‌ی دیگر

گیلانیان به وعده خود برای حماسه آفرینی در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری عمل خواهند کرد.

حماسه آفرینی مردم همیشه در صحنه گیلان امروز از راس ساعت ۸ صبح آغاز می‌شود. 

 برخی از مردم قبل از آغاز فرآیند رای گیری به شعب اخذ رای رفته تا در رقابت تعیین سرنوشت سیاسی و اجتماعی خود نفر اول باشند.

 ۲ میلیون و ۱۲ هزار و ۵۹۷ نفر از جمعیت گیلان امروز با حضوری حداکثری در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری برگ زرین دیگری به افتخارات دیار میرزا می‌افزایند.

به گفته رییس ستاد انتخابات گیلان یک میلیون و ۶ هزار و ۴۷۴ نفر از واجدان شرایط رای دادن در گیلان مرد و یک میلیون و ۶ هزار و ۱۲۳ نفر زن هستند.

 محمد جلایی با بیان اینکه گیلان ۸۶ هزار و ۱۶۶ نفر رای اولی دارد افزود: ۴۴ هزار و ۹۵ نفر از این افراد پسر و ۴۲ هزار و ۷۱ نفر دختر هستند.

وی با بیان اینکه ۲ هزار و ۶۹۰ شعبه برای جمع آوری آرای مردم در ۲ انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در نظر گرفته شده است گفت: هزار و ۷۰۴ شعبه روستایی و ۹۸۶ شعبه شهری است.

 رییس ستاد انتخابات گیلان اعلام کرد: ۲ هزار و ۳۱۷ شعبه اخذ رای گیلان ثابت و ۳۷۳ شعبه سیار است.

محمد جلایی اضافه کرد: بیش از ۴۵ هزار نفر در گیلان برگزار کننده و مجری انتخابات هستند.

وی با بیان اینکه ۳۵۰ نفر در گیلان برای نشستن بر روی ۱۳ کرسی این استان در خانه ملت رقابت می‌کنند، گفت: ۳۱۵ نفر از این افراد مرد و ۳۵ نفر زن هستند.

گیلان ۱۱ حوزه انتخابیه دارد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.