سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای عملیات توسعه خطوط ارتباطی در آبادان

شرکت مخابرات منطقه خوزستان از اجرای عملیات برگردان کافوهای مسی به نوری با هدف توسعه خطوط ارتباطی آبادان خبر داد.

پروژه توسعه و ارتقای سرویس‌های تلفن ثابت و اینترنت پرسرعت با نصب تجهیزات و برگردان کافوهای مسی به نوری با هدف پاسخگویی به نیازهای ارتباطی مشترکین در محدوده مرکز تلفن شهید ذوالفقاری آبادان انجام شد.

بنا بر اعلام شرکت مخابرات منطقه خوزستان طی این طرح توسعه بخشی زیرساخت های مخابراتی عملیات برگردان کافوهای ۶ و ۸ مسی و نصب و راه‌اندازی کافو پیشرفته جدید در شهرستان آبادان، بر روی کافوی پیشرفته ۱۴ نوری واقع در ایستگاه سه ذوالفقاری آبادان – خیابان‌های سی متری و بیست متری، ارتباط سرویس ‌های تلفن ثابت مشترکین در این مناطق از کابل مسی بر روی فیبرنوری برگردان شد.

با انجام اقداماتی چون کابل‌کشی، مفصل‌بندی، نصب و راه‌اندازی کافوی پیشرفته ۱۴ نوری دستاورد هایی از جمله تأمین نیازهای ارتباطی و ارائه خدمات پیشرفته مخابراتی ثابت و اینترنت خانگی، افزایش ظرفیت پهنای باند و پایداری سیستم های مخابراتی در این محدوده داشته است.

همچنین طی این عملیات بستر ارتباطی مشترکین از کافوی مسی بر روی فیبر نوری انتقال یافت و همچنین ظرفیت‌سازی برای ارائه سرویس دیتای بر بستر فیبرنوری نیز انجام شد.

گفتنی است: مرکز تلفن شهید ذوالفقاری آبادان ده هزار شماره منصوبه دارد و پیش از این در محدوده این مرکز ۶ کافوی نوری نصب و راه‌اندازی شده بود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.