سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارسال بیش از ۱۰۰۰ پرونده تخلف اصناف مشهد به تعزیرات

مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد گفت: در بهمن ماه امسال حدود ۳۳ هزار بازرسی انجام و ۱۱۲۷ پرونده تخلف به تعزیرات ارسال شده است.

محسن صیادی مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد گفت: طرح نظارتی اتاق اصناف از ابتدای بهمن‌ماه آغاز شده است. در بهمن ماه حدود ۳۳ هزار بازرسی انجام و ۱۱۲۷ پرونده تخلف به تعزیرات ارسال شده است.

وی افزود: ۵۲۵ شکایت در اتاق اصناف ثبت و پرونده‌هایی که تا امروز بررسی شده، ۲۶۵ مورد بوده است. بیشترین پرونده‌ها در رابطه با عدم درج قیمت، گران‌فروشی و عدم رعایت قوانین صنفی بوده است. طی مدت مذکور ۱۵ میلیارد و ۳۹۰ میلیون تومان وجه به شاکیان استرداد شده است.

مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد در رابطه با ارزش ریالی پرونده‌ها تصریح کرد: برخی پرونده‌ها تبرئه می‌شوند و یا برخی به تجدیدنظر و دیوان می‌روند که ممکن است یک سال طول بکشد، به همین جهت نمی‌توان میزان جریمه واحد صنفی را اعلام کرد و مبلغی که در دسترس است، واقعی نیست.

صیادی عنوان کرد: طی مدت مذکور در گشت مشترک با اداره تعزیرات و اداره اماکن، ۱۷ واحد صنفی به دلیل تخلف پلمب شده‌اند.

وی اضافه کرد: مردم می‌توانند جهت ثبت شکایات خود هم به سامانه ۱۲۴ پیامک داده و هم به‌صورت حضوری به اتاق اصناف مشهد واقع در حدفاصل شهید صادقی ۱۳ و ۱۵، واحد شکایت مراجعه کنند. همچنین امکان تماس با شماره تلفن ۳۱۷۳۰۱۲۴ برای ثبت شکایت توسط شهروندان وجود دارد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.