سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصلانیان: پرسپولیس با گل زودهنگام سوار بر بازی بود/بازی تیم‌های صدر جدول با یکدیگر تعیین کننده است

مهاجم اسبق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: سرخپوشان با زدن گل زودهنگام برابر تیم ذوب آهن سوار بر بازی شدند و به پیروزی رسیدند.

امیر حسین اصلانیان مهاجم سابق تیم فوتبال پرسپولیس درباره برد سرخپوشان برابر تیم ذوب آهن در هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: علی رغم اینکه فکر می‌کردم بازی سختی باشد، چون میزبان نبودیم، اما با گل زودهنگام سوار بازی شدیم. انرژی لازم هم به گلر جوان دادند و فکر می‌کنم اوسمار خارج از انتقاداتی که به او می‌شد با این وجود تا اینجای کار خوب عمل کرده است. ان شاءالله همین طور جلو برود و بتواند  جزو ۴ تیم مدعی قهرمانی باقی بماند.  

اصلانیان درباره عملکرد تیم ذوب آهن در این بازی گفت: با وجود اینکه ربیعی مربی فنی هست، اما تیمش نمی‌توانست کنترل بازی را در دست بگیرد و بیشتر توپ را لو می‌داد و این هم به خاطر پرس بازیکنان پرسپولیس بود. گل زود هنگام خیلی به تیم‌ها کمک می‌کند.  

مهاجم سابق پرسپولیس درباره اینکه گلزنی گولسیانی از طریق ضربه پنالتی را چطور ارزیابی می‌کند، گفت: با توجه به اینکه اولین پنالتی بود توانست روحیه اش را به دست آورد.  

او درباره اینکه اولین حضور رفیعی را درون دروازه چطور ارزیابی می‌کند، بیان کرد: آن قدر فشار بر روی دروازه پرسپولیس نبود که بخواهیم آنالیزش کنیم. همین که گلر جوانی است و اولین حضورش در درون دروازه پرسپولیس بود باید ببینیم در بازی‌های بعدی به چه صورت هست. تیم پرسپولیس به یک مهاجم ششدانگ و یک گلر نیاز دارد.  

اصلانیان درباره اینکه نخستین بازی بازیکنان خارجی را چطور دیده است، گفت: با توجه به اینکه بازی اولشان بود، نتوانستند راندمان ۱۰۰ درصد خود را نشان بدهند، اما فکر می‌کنم بازی به بازی بهتر خواهند شد. البته پرسپولیس باید یک مهاجم نوک خوب بگیرد، چون ۲ تا فورواردش را از دست داده است و نیاز دارد. عیسی آل کثیر یک نیم فصل بازی نکرده و انتظار از این بازیکن بالا هست.   وقتی ۲ مهاجم از دست می‌دهیم نیاز است یک بازیکن را جایگزین کنید.  

مهاجم سابق پرسپولیس درباره عملکرد اوسمار در لیگ برتر فوتبال  تصریح کرد: به هر حال ۳ بازی گذشته است و خیلی امتیاز وسط است و  به او باید اجازه بدهیم تا کم کم کار کند، چون وقتی مربی می‌برد همه به به چه چه می‌کنند و باید باید ببینیم که در بازی‌های پرفشار مخصوصا با تیم‌های صدر جدول چطور عمل می‌کند و آنجاست که عملکردش باعث می‌شود که ما آنالیزش کنیم و نظر بدهیم. تا این لحظه عملکردش راضی کننده است و ۲ بازی پیروز شده و یک بازی باخته است.  

او درباره بازی بعدی پرسپولیس برابر تیم فولاد است، گفت: به هر حال فولاد هم نتیجه نگرفته است و انتحاری بازی می‌کند، اما بازیکنانی داریم که فکر می‌کنم هر کدامشان قراردادهایشان را حساب کنیم به اندازه ۷، ۸ بازیکن فولاد هستند و آن‌ها به اندازه پولی که می‌گیرند  باید راندمان خود را نشان بدهند و فقط توقع برد از سرخپوشان را داریم.  

اصلانیان درباره اینکه فاصله‌ها در صدر جدول نزدیک شده است، گفت: تیم‌های صدر جدول دارند پیروز می‌شوند و بازی‌های ۶ امتیازی که تیم‌های بالانشین با هم دارند تعیین کننده هستند. بازی‌های پرسپولیس برابر سپاهان، استقلال و گل گهر دارد خیلی تاثیرگذار در قهرمانی خواهد بود.  

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.