سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرماندار ویژه مهاباد:

نماینده نماد استعداد و توانمندی‌های یک شهر است

فرماندار ویژه مهاباد گفت: نماینده نماد استعداد و توانمندی‌های یک شهر است که باید با حداکثر حساسیت از طرف مردم انتخاب شود.

حسن عباسی فرماندار ویژه مهاباد امروز در آیین گرامیداشت روز جوان که با حضور بیش از ۲ هزار نفر از جوانان نخبه مهاباد در تالار وحدت این شهرستان برگزار شد، گفت: این شهرستان زادگاه شخصیت‌های فرهیخته و چهره‌های فرهنگی نامی کشور بوده و نماینده این مردم هم باید در حد جایگاه شهرستان باشد.

وی با تاکید بر اینکه انتخابات یکی از مهمترین رویداد‌های سیاسی در کشور است، اضافه کرد: بسیاری از مشکلات کشور از طریق قانون گذاری صحیح نمایندگان مجلس برطرف خواهد شد که به صورت مستقیم با رای مردم انتخاب می‌شوند.

فرماندار ویژه مهاباد با بیان اینکه مهلت تبلیغ کاندیدا فردا ساعت هشت صبح به اتمام می‌رسد، اظهار کرد: نمایندگان مجلس باید به قول‌های خود وفادار بوده، چون ذهن مردم ما قوی بوده و وعده‌های انتخاباتی را فراموش نمی‌کنند.

عباسی با اشاره به اینکه بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ نفر برگزاری انتخابات را بر عهده دارند، تاکید کرد: سلامت انتخابات و صیانت از آرای مردم در نظام جمهوری اسلامی تضمین شده و اولویت همه نهاد‌ها و دستگاه‌های برگزار کننده است.

وی گفت: این دوره نسبت به ادوار گذشته با تغییراتی همراه بوده که یکی از این تغییرات داشتن تنها یکی از ۵ مدرک هویتی شامل گواهینامه، گذرنامه، کارت ملی، شناسنامه و پایان خدمت برای شناسایی رای دهندگان است که باید در اختیار داشته باشند تا بتوانند رای دهند.

در پایان این مراسم از ۳۰ جوان نخبه و افتخارآفرین شهرستان در زمینه‌های مختلف با اهدای لوح قدردانی به عمل آمد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.