سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان کرمان:

انتخابات پرشور ضامن پیشرفت و امنیت کشور است

سیدمهدی هاشمی مدیرکل ثبت اسناد و املاک و عضو شورای قضایی استان کرمان با صدور پیامک از مردم برای مشارکت حداکثری در انتخابات دعوت کرد.

متن این پیام بدین شرح است:

"آنچه در انتخابات بسیار مهم است، حضور عموم مردم است؛ همه باید در انتخابات شرکت کنند. این یک وظیفه ملی است. " مقام معظم رهبری 

انتخابات و رجوع به آراء عمومی، یک اصل مهم در سپهر سیاسی کشور است که در کنار اسلامیت، یکی از دو رکن اساسی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به شمار می‌رود. 

این امر ازچنان اهمیت و جایگاهی در نظام مبتنی بر مردم‌سالاری دینی برخوردار است که در سخت‌ترین شرایط و دوران جنگ تحمیلی نیز تعطیل نشد چرا که اعتقاد راسخ امام راحل (ره) و خلف صالح ایشان مقام معظم رهبری این بوده و هست که میزان در همه حال رأی ملت است.

حضور پای صندوق رأی و مشارکت در انتخابات علاوه بر اینکه نمایانگر بلوغ سیاسی است و به افراد امکان می‌دهد با حضور مسئولانه و انتخاب افراد اصلح، به پیشرفت و آبادانی کشور کمک کنند، نقش تعیین کننده‌ای در ارتقاء امنیت ملی نیز ایفا می‌نماید و دشمنان این مرز و بوم با مشاهده حضور پررنگ مردم که نشانگر تجدید بیعت با آرمان‌های رفیع انقلاب است، از ضربه زدن به میهن اسلامی‌مان نومید و دلسرد می‌گردند.

اینجانب از خانواده بزرگ ثبت اسناد و املاک، دفاتر اسناد رسمی و ازدواج و عموم مردم شریف دیار کریمان دعوت می‌نمایم با حضور بانشاط در انتخابات پیش رو، به خواسته سردار دل‌ها که فرمود "دوست دارم مردم کرمان همیشه و تا آخر با ولایت بمانند" جامه عمل پوشانده، حماسه‌ای پرشور و بیاد ماندنی خلق کنند.

سیدمهدی هاشمی
مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان کرمان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.