سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لزوم راه اندازی یک طرح پایلوت جهت اجرای خدمات ادغام یافته سلامت

جهت اجرای خدمات ادغام یافته سلامت در مراکز درمانی زاهدان نیاز به برنامه ریزی، طراحی و پیاده سازی یک طرح پایلوت هستیم

 حبیب غزنوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در بازدید از بیمارستان خاتم الانبیا (ص) زاهدان گفت: خدمات ادغام یافته سلامت در حال حاضر در بسیاری از کشورهای جهان اجرا می شود و طبق بررسی ها نتایج خوبی را داشته است، لازم است در زاهدان نیز گام‌هایی در جهت ارائه خدمات ادغام یافته سلامت برداشته شود.

وی ادامه داد: خدمات ادغام یافته سلامت شامل ارائه تمام خدمات بهداشتی و درمانی در سطوح یک، دو و سه که در برگیرنده طیف وسیعی از خدمات پیشگیرانه، تشخیصی، درمانی، توانبخشی و مراقبتی است محسوب می شود است

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان ادامه داد: خدمات ادغام یافته سلامت منجر به ارتقای کیفیت خدمات ارائه شده به مراجعین، افزایش کارایی، کاهش هزینه‌های ارائه خدمات، افزایش رضایت مراجعین و بهبود دسترسی مردم به خدمات می شود

وی ادامه داد: ایجاد هماهنگی و همکاری بین بخش های مختلف نظام سلامت از جمله توسعه همکاری های بخش بهداشت با بخش درمان بسیار مهم و ضروری است.

غزنوی عنوان کرد: یکی از ضروریات حال حاضر، ادغام نظام آموزش بهداشت در درمان است.

وی افزود: خدمات ادغام یافته سلامت منجر به ارتقا سطح سلامت می شود و لازم است در این حوزه سیاست گذاری کنیم و را و روش و شیوه بومی را برای خودمان داشته باشیم.

محمد کاظم مومنی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی زاهدان نیز گفت: گروه طب اورژانس یکی از فعال ترین و پویاترین گروه ها است و بالاترین میزان رضایت مندی را در بخش های اورژانس بیمارستان ها شاهد هستیم.

برچسب ها: علوم پزشکی ، درمان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.