سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار ایلام:

تلاش دشمنان تسخیر ذهن دانش‌آموزان است

استاندار ایلام گفت: تلاش دشمنان تسخیر ذهن دانش‌آموزان است.

حسن بهرام‌نیا استاندار ایلام در نشست با دانش‌آموزان دختر دبیرستان‌های پروین اعتصامی و حضرت مریم (س) شهرستان آبدانان گفت: ماه مبارک شعبان، ماهی بسیار خوب، پُربرکت و امیدوارکننده است و اعیاد شعبانیه را به همه‌ی شما دانش‌آموزان تبریک عرض می‌کنم.

وی با اشاره به عید نیمه‌ی شعبان، افزود: این ایام سرشار از معنویت و ماهی است که میلاد امام زمان (عج) را جشن گرفتیم و پس از آن روز سرنوشت ۱۱ اسفندماه، روز برگزاری انتخابات است.

استاندار ایلام بیان کرد: امیدوارم شما دانش‌آموزان سال جدید را با روحیه‌ی عالی و سرشار از انرژی و آمادگی لازم برای کسب‌های اندوخته‌های علمی و تربیتی به منظور فتح قله‌های موفقیت و پیشرفت پیش‌رو داشته باشید و آغاز کنید.

وی اضافه کرد: نگرش دانش‌آموزان امروز با دانش‌آموزان سالیان و دهه‌های گذشته تفاوت دارد، هدف دشمن تسخیر ذهن دانش‌آموزان است چراکه راه و راهبردی که توسط معمار کبیر انقلاب اسلامی، شهدا و کسانی که دل در گرو پیشرفت و اعتلای نظام اسلامی و اهتزاز پرچم ایران اسلامی دارند ترسیم شد این راه یک راه آرمانی و راهی است که همه‌ی ما را به سعادت دنیوی و اخروی می‌رساند؛ لذا دشمن با همه‌ی ساز و کار‌ها برای ناامیدی دانش‌آموزان تلاش می‌کند.

نماینده‌ی عالی دولت در استان ایلام با اشاره به تلاش‌های جبهه‌ی استکبار برای پمپاژ ناامیدی در جامعه، بیان کرد: در طول ۴۵ سال گذشته دشمن در جنگ سخت شکست خورد و جنگ فرهنگی را در قالب جنگ ترکیبی و ادراکی آغاز کرده و به سراغ نسلی آمده که آینده‌ی پرافتخار این کشور در دست این نسل است.

وی در ادامه با اشاره به بحث انتخابات، گفت: مشارکت بالای مردم در انتخابات ۱۱ اسفندماه، پایه‌های پل ارتباط مردم و حاکمیت را مستحکم می‌کند. یعنی پل ارتباطی بین مردم و حاکمیت مقاوم و روان و تعامل تسهیل می‌شود. در واقع هر قدر این مشارکت بیشتر باشد این ارتباطات بین مردم و دولت روان‌تر است و فاصله بین مردم و حاکمیت کم‌تر می‌شود. اگر انتخاب نکنیم دیگران برای ما انتخاب می‌کنند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.