سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امام جمعه سمنان:

پایین‌بودن مشارکت انتخاباتی دشمن را به اهدافش نزدیک می‌کند

حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی گفت: اقتدار نظام وابسته به رای مردم است و دشمنان برای پیشبرد اهداف شوم خود به دنبال کاهش مشارکت هستند، ملت با شکوه حضور خود در پای صندوق رای دشمنان را مایوس کند.

حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی امام جمعه سمنان در همایش تبیینی خادمیاران استان سمنان با موضوع انتخابات در مسجد پنج تن آل‌عبا(ع) این شهر افزود: خادمیاران در هر مسجد و محله می‌توانند در یک اقدام ارزشمند با شناسایی افراد سالمند و افرادی که امکان حضور در شعبه‌های اخذ رای ندارند، برایشان صندوق سیار اخذ رای را هماهنگ کنند.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان گفت: حضور پرشور در پای صندوق رای تجدید میثاق با آرمان‌های انقلاب اسلامی است و مشارکت در تعیین سرنوشت کشور است

استاندار سمنان نیز در این همایش گفت: طبق نظرسنجی‌ها، رغبت شهروندان برای مشارکت در انتخابات با نزدیک شدن به زمان آغاز رای‌گیری در استان روند افزایشی دارد و سمنان جزو استان‌های پیشتاز در این زمینه است.

سیدمحمدرضا هاشمی با تاکید بر مشارکت حداکثری در انتخابات پیشرو، افزود: مشارکت قوی پشتوانه نظام جمهوری اسلامی ایران و بازخوردهای ارزشمندی در عرصه منطقه‌ای و جهانی دارد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.