سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون استاندار مطرح کرد

خانواده شهدا رهبران جریان ساز انقلاب اسلامی

معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: انقلاب اسلامی فراز و نشیب‌های فراوانی را طی کرده است تا به جایگاه والای امروز خود برسد، و در این میان خانواده‌های شهدا نقش پیشرو و رهبران جریان ساز را داشته‌اند.

 رضا شریفی  در همایش مادران ایرانی که با حضور همسران،مادران و فرزندان شهدا برگزار شد، اظهار کرد: ما هرچه داریم از برکت خون شهداست و به هم رزمی با فرزندان و همسران شما خانواده معزز شهدا، افتخار می‌کنم و خود را همچنان سرباز نظام اسلامی در سنگری دیگر می‌دانم.

وی افزود: ما موظفیم با انجام خدمت، و حفظ یاد و خاطره و منش شهدا و قرار گرفتن درمسیر نورانی آنان، پاسدار خون شهدا باشیم.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان تصریح کرد: نقش خانواده شهدا در مدیریت بحران‌ها خصوصاً بحران‌های اقتصادی، اجتماعی و مسائلی که دشمن در سال گذشته حادث شد، نقشی ممتاز بوده است.

وی افزود: دشمن در سال گذشته با شعار فرهنگی به میدان آمد. به تعبیر امام خامنه‌ای (مدظله العالی) تهاجم همه جانبه و با جنگ شناختی، ادراکی و ترکیبی به میدان آمد و با شعار زن زندگی آزادی هدف گذاری خود را بر روی زنان جریان ساز طول انقلاب و اسلام قرار داد.

شریفی عنوان کرد: الگوسازی که دشمن در فضای مجازی و رسانه‌ای برای ما برنامه‌ریزی می‌کند را باید بررسی کرد و دید چه چیزی را مورد هدف قرار داده است. لذا نقش روحیه ایثارگری، گذشت، بزرگی و صبوری شما نقشی بسیار ممتاز است هم برای دوستان و هم برای دشمنان.

وی افزود: دشمنان به نقش اثرگذار شما خانواده‌های شهدا پی برده‌اند. بر همین اساس است که همه جانبه دستاوردهای نظام و انقلاب اسلامی را مورد هدف قرار می‌دهند.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه روحیه ایثار و شهادت و فرهنگ انتظار نشئت گرفته از جامعه مهدوی (عج) یکی از بالاترین دستاوردهای ما است، بیان کرد: دشمن همواره با علم به این موضوع به آن حمله می کند و ولایت را مورد هدف قرار می‌دهد. در واقع این به معنای مهندسی معکوس ارکان ممتاز و سازنده نظام اسلامی است.

وی اذعان کرد: باید سوال پرسید که مگر در بسیاری از کشورهای مدعی حقوق بشر، آزادی و دموکراسی انتخابات برگزار نمی‌شود؟ چرا آنها هدف قرار نمی‌گیرند؟ چرا از انتخابات آنها سخنی گفته نمی‌شود و مورد هجمه قرار نمی‌گیرند؟ چرا به جمهوری اسلامی ایران به صورت همه جانبه تهاجم صورت می‌گیرد؟

وی افزود: معلوم است که راه ما، راهی ممتاز و در مسیر انتظار و نورانی است که باید به آن برسیم. به اهداف متعالی که از اهداف همه پیامبران بوده و از آرمان‌های همه ائمه و شهدا بوده است.

شریفی تصریح کرد: شما خانواده شهدا به آنچه گفته‌اید عمل کرده‌اید و پایبند بوده‌اید. ما نیز با پرهیز از شعار گرایی، رفتار و گفتارمان یکسان باشد و قدردان روحیه خانواده شهدا باشیم.

وی افزود: دشمن در فضای مجازی تلاش می‌کند تا بزرگان نظام و صاحبان این نظام را که شما خانواده‌های شهدا هستید را به گونه‌ای دیگر مهندسی کند به گونه‌ای که القا کند که شما با کف جامعه و میدان فاصله دارید در حالی که اینگونه نیست.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: از خداوند متعال و روح بلند و مطهر شهدا خواسته‌ایم به ما توفیق دهد تا به آنچه بر زبان می‌آوریم عمل کنیم. و خداوند را ناظر و شاهد قرار می‌دهیم که در مسیری هستیم که شرمنده شما خانواده معزز شهدا و مردم خوب سیستان و بلوچستان قرار نگیریم.

وی ادامه داد: سیستان و بلوچستان به واسطه ظرفیت‌های بی‌نظیر خود محروم نیست در واقع این استان مقداری عقب ماندگی به لحاظ فهم از ظرفیت‌های موجود و عدم همپوشانی نخبگانی دارد که باید آن را اصلاح کنیم تا شرمنده خون پاک شهدا نباشیم.

شریفی اذعان کرد: باید عقب ماندگی‌ها را جبران کنیم چرا که معتقدیم به لطف خدا و دعای خاص شما خانواده‌های معزز شهدا این توان را داریم. این استان ظرفیت‌های مناسب و بالایی دارد که توان پوشش بسیاری از استان‌های دیگر را هم دارد.

وی ادامه داد: ما در هیچ استانی به این میزان روحیه ایثار، شهادت و از خود گذشتگی خصوصاً در میان خانواده‌ها را نداریم. بر همین اساس به این پشتوانه معنوی افتخار می‌کنیم.

         

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.