سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ایران در رتبه اول پذیرایی از مهاجرین افغانستانی

مدیرکل اداره اتباع و مهاجران خارجی استانداری خراسان رضوی گفت: سیاست‌های نظام جمهوری اسلامی ایران در میزبانی از مهاجران عادلانه بوده است.

مدیرکل اداره اتباع و مهاجران خارجی استانداری خراسان رضوی گفت: سیاست‌های نظام جمهوری اسلامی ایران در میزبانی از مهاجران عادلانه و شایسته بوده و با حفظ کرامت انسانی و سخاوتمندانه انجام شده است.

حسین شرافتی‌راد با بیان اینکه مهاجران در طول چهاردهه گذشته مانند شهروندان ایرانی خدمات دریافت کرده‌اند از مجلس دوازدهم خواست که از سازمان ملی مهاجرت حمایت کند.

حسین شرافتی‌راد با اشاره به نزدیک شدن به روز انتخابات مجلس دوازدهم اظهارداشت: مطمئنا انتخابات مجلس در پیشرفت نظام و حل مشکلات مردم نقش مهمی خواهد داشت و قانون‌گذاری خوب و کارشناسی شده می‌تواند گره‌های بزرگی را از کشور باز کرده و نقشه‌های دشمن را خنثی کند.

شرافتی راد در پاسخ به این سوال که مهم‌ترین اولویت مجلس دوازدهم در رابطه با مهاجران افغانستانی چیست، گفت: پذیرایی جمهوری اسلامی ایران در طول چهار دهه گذشته از مهاجران افغانستانی در دنیا پیشرو بوده و رتبه اول را داشته است.

وی افزود، علی‌رغم اینکه ما با مشکلات زیادی مواجه بودیم، اما مهاجران در طول چهار دهه گذشته مانند شهروندان ایران خدمات را دریافت کرده‌اند.

شرافتی راد گفت مطمئنا با توجه به تشکیل سازمان ملی مهاجرت در دولت سیزدهم و همراهی مجلس یازدهم، مجلس دوازدهم می‌تواند با تسریع در تصویب سیاست‌های نظام، دولت و سازمان ملی مهاجرت برای ارائه خدمات مورد نیاز به مهاجران و حمایت از سازمان ملی مهاجرت شرایطی را فراهم کند تا مهاجران به عنوان یک فرصت در ایران بتوانند خدمات شایسته دریافت کنند.

وی ادامه داد: سیاست نظام بر این است که بستری فراهم بشود که مهاجران و پناهندگان عزیز بتوانند به کشور خود برگردند و زندگی آرامی داشته باشند.

مدیر کل اتباع افزود، مهاجران عزیز ما هم دوست دارند به کشور خود بازگردند، اما تا زمانی که شرایط مهیا نشود آن‌ها در جمهوری اسلامی ایران خدمات شایسته و مورد نیاز را دریافت خواهند کرد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۵
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۹:۳۱ ۰۹ اسفند ۱۴۰۲
از مهاجم میزبانی نمیکنند، با هر وسیله ای دفع میکنند.
ناشناس
۲۱:۵۸ ۰۸ اسفند ۱۴۰۲
ایا با ایرانی های خارج از کشور هم اینطور برخورد میشه زخم زبان میزنید واقعا متاسفم برای عده ای از شما ها .انسانیت ام آرزوست
ناشناس
۱۹:۳۱ ۰۹ اسفند ۱۴۰۲
ایرانی خارج کشور به اون کشورا ربط داره، افغانی داخل کشورمان هم به ایران ربط داره.
البته با بیسوادی و جهل گسترده تون بعید می‌دونم بفهمین. دوای دردتون اخراجه.
ناشناس
۲۱:۵۶ ۰۸ اسفند ۱۴۰۲
ازعده ای از شماها خسته ایم مرز باز بزارن همگی می ریم
ناشناس
۱۳:۱۴ ۰۸ اسفند ۱۴۰۲
همیشه تو چیزایی که به ضرر مردم هست اول هستین!!!
این باید باعث رسوایی باشه نه افتخار، معنیش اینه مرز رو درست مراقبت نکردین.
ناشناس
۰۹:۰۳ ۰۸ اسفند ۱۴۰۲
از بس که کشور بی در و پیکره. همه اش فکر و ذکر مسولان شده ، دعوا چه داخل کشور چه خارج کشور یا لاپوشانی کردن کارهای خلاف هم طیفی هاشون . وقت رسیدگی به مسائل کلان کشور رو ندارند.
ناشناس
۰۸:۵۲ ۰۸ اسفند ۱۴۰۲
از کیسه بیت المال به اجنبی ها می بخشید ،ادعای عدالت هم دارید،اونم افغانی هایی که منشا بیکاری ،فقر و ترویج خشونت ،پلشتی و هزاران جرم و حنایت هستند،اصلا کل مملکت و تقدیم افغانیها بکنید
ناشناس
۰۸:۳۷ ۰۸ اسفند ۱۴۰۲
مردم اصلا این مسئله راقبول ندارند
اگر مهاجرمیخاین مسئول از ژاپن وارد کنید
خودتوونم میدونید مردم اکثریت مردم خواهان اخراج اتباع از کشور هستن
ولی متاسفانه درایران نظر مردم اصلا مهم نیست وکسی گوش نمیده
مسلم
۰۸:۱۴ ۰۸ اسفند ۱۴۰۲
میشود در این موضوع از شما خواهش شود این
اولی را به کشور دیگری بسپارید؟؟؟!
ناشناس
۰۸:۱۴ ۰۸ اسفند ۱۴۰۲
من راضی نیستم حتی ریالی از بیت المال برای بیگانگان هزینه شود
اتباع را بیرون‌کنید
ناشناس
۲۱:۵۴ ۰۸ اسفند ۱۴۰۲
خودمان زحمت می کشیم کدام پول مفت دادین که دفعه دومشه
ناشناس
۰۸:۱۳ ۰۸ اسفند ۱۴۰۲
این سیاستها برای ایرانیان ناعادلانه است،نمونه ساده موضوع نان و یارانه نان و یارانه سوخت است ، نانوایی ها مملو از افاغنه است ، ابنها ارتش پنهان طالبانند مواظب باشبد و فکری بکنید
ناشناس
۰۸:۱۰ ۰۸ اسفند ۱۴۰۲
پذیرایی چیه؟ مرزا بازن اینا هم همینجور ریختن داخل کشور
پذیرایی زمانیه که مهاجر برای کشور آورده داشته باشه نه فقر و فلاکتو افزایش بده
ناشناس
۰۸:۰۹ ۰۸ اسفند ۱۴۰۲
این افتخار داره که یه مشت خلاف کار و آدم بدردنخور را برداشتید آوردید تو کشور و از یارانه نان و آب و گاز ملت میخورند و باعث گرانی اجاره مسکن و.....شده اند
شماها دیگه چجور مسئولینی هستید؟؟؟؟!!!!
شما ملت خودتو نمیتونی تامین کنی اونوقت!!!!!!
ناشناس
۰۸:۰۲ ۰۸ اسفند ۱۴۰۲
سیاست مسوولین کشور تضعیف مردم و چپاول ثروت ملی و در کنار آن خدمت‌رسانی به مهاجران است و هیچ آدم عاقلی چنین سیاستی اتخاذ نمی کند چراغی که به خانه رواست به مسجد حرام است.