سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اتاق وضعیت جمعیت استان اردبیل راه‌اندازی شد

اتاق وضعیت جمعیت استان اردبیل به‌منظور رصد تحولات جمعیتی و ارائه اطلاعات جامع جمعیتی توسط ثبت احوال به دستگاه‌های اجرایی، راه‌اندازی شد.

با حضور رضا قاسمیان، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل و جمعی از مسؤولان، اتاق وضعیت جمعیت استان به‌منظور رصد تحولات جمعیتی و ارائه اطلاعات جامع جمعیتی توسط ثبت احوال به دستگاه‌های اجرایی، راه‌اندازی شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل، اتاق وضعیت جمعیت را برای استان و کشور اتفاق مهمی دانست و گفت: داده‌های آماری ثبت احوال قابل اعتمادترین داده آماری است و مسیر و اقدامات بزرگی طی چندین سال صورت گرفته تا این اطمینان درباره آمار‌های ثبت احوال ایجاد شود.

قاسمیان بیان کرد: انتظار داریم مسؤولان مرتبط با جمعیت و دانشگاه‌ها برای پژوهش و برنامه‌ریزی‌های مبتنی بر جمعیت از این امکان خوب استفاده کنند.

وحید خلوصی، مدیرکل ثبت احوال استان اردبیل نیز اظهار کرد: اتاق وضعیت جمعیت استان اردبیل برای نظارت بر مدیریت جمعیت و هم‌افزایی دستگاه‌ها و اثربخشی فعالیت‌ها در حوزه جمعیت بسیار مهم است و از ظرفیت‌های موجود در پایگاه اطلاعات جمعیت کشور استفاده می‌شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.