سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یک هزار و ۵۰۰ نفر عوامل نظارت و اجرایی انتخابات در چگنی هستند

فرماندار و رییس هیات اجرایی انتخابات چگنی گفت: یک هزار و ۵۰۰ نفر در این شهرستان مسوولیت اجرا و نظارت بر انتخابات ۱۱ اسفند امسال را بر عهده دارند.

افشین بازگیر اظهار کرد: تمامی مقدمات برگزاری انتخابات پرشور در چگنی آماده و اصل بیطرفی را در هیات اجرایی این شهرستان را در دستور کار قرار داده‌ایم.

وی با بیان اینکه بزرگترین سرمایه اجتماعی، اعتماد مردم است و نباید با ایجاد هرگونه شائبه آن را از بین ببریم، افزود: یک هزار و ۵۰۰ نفر عوامل اجرایی در انتخابات چگنی هستند و آموزش های لازم را کسب کرده‌اند.

فرماندار چگنی ادامه داد: همدلی و هم افزایی بین هیات نظارت و هیات اجرایی شهرستان وجود دارد و امیدواریم انتخابات پرشور برگزار شود.

بازگیر گفت: ۶۵ شعبه اخذ رای در شهرستان چگنی وجود دارد که هفت شعبه ثابت و مابقی سیار است ، همچنین ۲۰۵ روستا در شهرستان آماده برگزاری انتخابات است.

وی با اشاره به اینکه بیش از ۳۲ هزار نفر واجد شرایط رای گیری در چگنی وجود دارد، یادآور شد: تلاش کرده ایم آنتن دهی را همه گیر و نقاط کور را در این شهرستان بطور تقریبی به صفر برسانیم، ۲ بخشداری و ۶ دهستان با ۴۵ هزار نفر پوشش داده خواهند شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.