سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سخنگوی وزارت بهداشت خبر داد:

نسخه پزشکان برای حضور در انتخابات

سخنگوی وزارت بهداشت از آغاز پویش خودجوش نسخه حضور از سوی جامعه پزشکی در روز‌های گذشته و با هدف دعوت مردم به مشارکت در انتخابات ۱۱ اسفند خبر داد.

پدرام پاک آیین گفت: شمار قابل توجهی از پزشکان فعال در مراکز درمانی دولتی و خصوصی سراسر کشور، با نوشتن «نسخه حضور» مردم را به مشارکت پرشور در انتخابات یازدهم اسفند و حضور در پای صندوق‌های رأی دعوت کردند.

وی افزود: این پزشکان صرفنظر از این‌که به کدام نامزد یا نامزد‌های انتخاباتی رأی می‌دهند، خواستار اصل حضور آحاد مردم در روز جمعه، ۱۱ اسفند به عنوان پشتوانه مجلس دوازدهم شدند.

در نسخه‌های حضور این پزشکان که در بین آن‌ها چهره‌هایی با سلیقه‌های گوناگون مشاهده می‌شود، بر حضور پُرشور مردم در انتخابات، وحدت ملّی، عزم و اراده ملّت ایران برای حضور در صحنه، قدرت ملی، امنیّت ملی، اتحاد مردم، تشجیع مسئولان به سرعت عمل و پیشرفت با مشارکت بالا در انتخابات و تشکیل مجلس قوی تأکید شده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
خانم دکتر ندا
۰۱:۰۶ ۰۸ اسفند ۱۴۰۲
صفای وجودت خاک زیر پاتیم من را ریر میبینی با وفا.دمت گرم چه با مزه.ندای ایرانیان. من هستم تو هستی ما هستیم همه همه هستیم.عشق این آوای من است این آوای عاشقانه برای توست از روزی که تو را شناخته ام گلها با زیبایی به من لبخند میزنند لبخندی برای من و تو و برای تمام مردم دنیا.دنیا نمیتواند زشت باشد مادامیکه تو در آن هستی.ندا ندا چه کنم عاشق ایرانم من