سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اختلالی در خدمات‌رسانی مدیریت شهری با وجود بارش برف درقم وجود ندارد

شهردار قم با اشاره به بارش متناوب برف از روز گذشته، گفت: با بسیج همه‌جانبه امکانات و نیروها، هم اینک هیچ‌گونه اختلالی در روند خدمات‌رسانی در مجموعه مدیریت شهری قم وجود ندارد.

سید مرتضی سقائیان نژاد گفت: پس از مراسم جشن‌های نیمه شعبان، شاهد بارش باران و برف در سطح استان و شهر قم هستیم که این موضوع با حضور به‌موقع و همه‌جانبه عوامل شهرداری تاکنون بدون هیچ مشکلی مدیریت شده‌است.

شهردار قم با بیان اینکه برای ساعاتی ترافیک و انسداد در مسیر بلوار آیت‌الله بروجردی داشتیم که با تلاش‌های انجام‌شده مسیر آماده و بازگشایی شد، ادامه داد: در بازدید که از سطح شهر صورت گفت تمامی مسیر‌ها و شریان‌های شهر باز بوده و مشکلی در این زمینه نداریم.

سقائیان نژاد با تأکید بر اینکه با تلاش عوامل فضای سبز، برف تکانی از درختان نیز با سرعت در حال انجام است، مطرح کرد: همه عوامل و بخش‌های مختلف شهرداری قم به‌صورت فعال در صحنه هستند و تا زمانی که شرایط به وضع عادی برگردد با تمام توان خدمت‌رسانی می‌کنند.

شهردار قم از آماده‌باش سامانه ارتباط مردمی ۱۳۷ شهرداری قم خبر داد و گفت: گروه مجهز خاصی در این زمینه تشکیل شده‌است که در صورت بروز مشکل، سوانح و حوادث، شهروندان می‌توانند این سامانه گزارش دهند تا به‌سرعت اکیپ‌ها اعزام شوند.

سقائیان نژاد با درخواست از مردم برای همکاری در بازگشایی کوچه‌ها و معابر فرعی، یادآور شد: اگر شن و یا نمکی مردم نیاز داشته باشند این موارد در در دسترس آنان قرار داده خواهد شد.

شهردار قم با بیان اینکه اتوبوس‌ها و تاکسی‌ها کاملاً فعال هستند، اضافه کرد: خوشبختانه تا این لحظه که مشکلی نداریم و باهمت و وحدت امورات اجرایی به‌خوبی در حال انجام شد.

اداره‌کل هواشناسی قم در اطلاعیه‌ای با صدور هشدار سطح نارنجی نسبت به بارش باران، برف و کاهش دما در این استان اعلام کرد که بارش باران و برف تا صبح فردا (سه‌شنبه) ادامه دارد و با ورود سامانه جدید در غروب فردا مجدداً بارش‌ها آغاز می‌شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.