سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دانشگاهیان برای حضور حداکثری مردم در انتخابات اهتمام داشته باشند

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان قم گفت: رسالت دانشگاهیان و نخبگان در برهه انتخابات در راستای مسوولیت‌پذیری و پاسخگویی اجتماعی، پرداختن به مقوله حضور حداکثری مردم در انتخابات است.

مهدی مصری گفت: نقش نخبگان و دانشگاهیان در انتخابات بسیار وسیع‌تر و فراتر است و مسئولیت سنگینی در این عرصه دارند ضمن اینکه آنان می‌بایست با قلم و سخن خود در این راستا تلاش کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان قم عنوان کرد: رسالت دانشگاهیان و نخبگان در برهه انتخابات در راستای مسئولیت‌پذیری و پاسخگویی اجتماعی، پرداختن به مقوله حضور حداکثری مردم در انتخابات است، زیرا محور دسیسه‌های دشمنان، ایجاد موانع بر سر راه پیشرفت و ترقی کشور بوده و با عملیات روانی تلاش دارند که از حضور حداکثری مردم در انتخابات جلوگیری کنند.

مصری با بیان اینکه مساله انتخابات بایستی در کلاس‌های درس و نشست‌های علمی برای دانشگاهیان تبیین شود، عنوان کرد: انتخابات مظهر حضور مردم است ضمن اینکه سیاست‌های کلی جامعه براساس قوام قانون اساسی در کشور اتفاق می‌افتد و به‌وسیله انتخابات دوام می‌یابد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان قم با تاکید بر اینکه انتخابات، حق ملی است، مطرح کرد: مسلماً پیشرفتی بدون حضور مردم محقق نمی‌شود، زیرا پیشرفت کشور‌ها منوط به یک تفاهم ملی در سطح کلان است، فلذا دستگاه‌های اجرایی برای تبیین انتخابات اهتمام داشته باشند.

 رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان قم بیان کرد: همکاری و همفکری و استفاده از نظرات نمایندگان منتخب مردم یکی از برنامه‌ها و راهبرد‌های مهم دانشگاه علوم پزشکی قم است و همواره از حضور مردم و نهاد‌های مردمی به ویژه در محلات برای ترقی نظام سلامت و ارتقای سلامت همشهریان عزیز بهره گرفته می‌شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.