سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جاده‌های اصلی خراسان رضوی یخ‌زده و لغزنده است

رییس مرکز مدیریت راههای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی گفت: بارش برف و کولاک برای امروز (دوشنبه) موجب یخ زدگی و لغزندگی همه جاده‌ها بویژه در مسیرهای شریانی و اصلی این استان شده است.

یوسف بنی اسدی گفت: هم اکنون شدت بارش برف در آزادراه مشهد -باغچه از دیگر مسیرهای اصلی استان خراسان رضوی بیشتر است.

وی بیان کرد: جاده های اصلی و فرعی نیشابور بویژه در بخش سرولایت و در شهرستان های خوشاب و سبزوار و همچنین گردنه خماری در مسیر تربت حیدریه تحت تاثیر برف قرار داشته وسطح جاده ها در این مناطق لغزنده گزارش شده است.

رییس مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی با بیان اینکه همه جاده های استان باز است، گفت: رانندگان برای تردد در همه مسیرهای جاده ای  حتما باید زنجیر چرخ همراه داشته باشند.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی خراسان رضوی بارشهای رگباری و برف که از دیروز در نیمه شمالی استان آغاز شده تا روز سه شنبه به شکل بارش برف و کولاک ادامه خواهد داشت و سراسر استان را از نظر یخ زدگی و لغزندگی جاده ها، تشکیل مه، کاهش دید و اختلال در سیستم حمل و نقل تحت تاثیر قرار خواهد داد.

طول راه‌های استان خراسان رضوی ۲۰ هزار و ۶۱۵ کیلومتر است که از این میزان ۵۴۵ کیلومتر آن مربوط به گردنه‌های شهری، ۵۷۴ کیلومتر آن مربوط به گردنه‌های روستایی و ۵۸۶ کیلومتر آن مربوط به مناطق کولاک و مه‌گیر است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.