سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امدادرسانی هلال احمر به ۲۴۲ فرد گرفتار برف و کولاک در مازندران

امدادگران و نجاتگران هلال احمر مازندران به ۲۴۲ نفر گرفتار شده در برف و کولاک شبانه روز گذشته امدادرسانی کردند.

غلامعلی فخاری مدیر عامل هلال احمر مازندران گفت: امدادگران و نجاتگران هلال‌احمر استان شبانه روز گذشته به ۲۴۲ نفر گرفتار شده در برف و کولاک جاده‌های استان امدادرسانی کردند.

او با اشاره به اینکه در این حوادث ۶۵ خودرو در برف و کولاک گیر افتاده بودند، افزود: عوامل جمعیت هلال احمر به همه این خودرو‌ها امدادرسانی کردند.

فخاری گفت: در برف و کولاک شب گذشته علاوه بر امدادرسانی خودرو‌ها گرفتار، ۲۴ مورد زنجیر چرخ یک مورد اسکان اضطراری و ۶ نفر توسط نیرو‌های امدادی به اماکن امن انتقال دادند.

او ادامه داد: در این حوادث ۹ تیم عملیاتی جمعیت هلال احمر با ۳۸ نفر نیروی عملیاتی و بکارگیری ۵ دستگاه آمبولانس و ۵ خودروی کمکدار به یاری هموطنان گرفتار شده در برف و کولاک شتافتند.

فخاری، شهرستان‌های دچار برف و کولاک را سوادکوه: محور سوادکوه منطقه شوراب، عباس آباد: جاده عباس اباد به کلاردشت، کلاردشت: جاده عباس اباد به کلاردشت، نوشهر: محور پول به کجور، ساری: محور کیاسر و رامسر: محور جواهرده اعلام کرد.

او افزود: با توجه به صدور هشدار هواشناسی سطح نـارنجی توسـط اداره کـل هواشناسـی مازنـدران مبنـی بـر بـارش متنـاوب بـاران، کـاهش محسـوس دمـا، در ارتفاعـات و احتمـال بـارش بـرف، جمعیـت هـلال احمـر اسـتان حسـب وظیفـه ذاتی و سازمانی خود نسبت بـه پاسـخگویی سـریع و بـه موقـع بـه حـوادث احتمـالی در ایـن اسـتان، تمهیـدات لازم را جهـت پاسـخگویی بـه حـوادث احتمالی انجام داده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.