سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رودخانه‌های فصلی خاش سیلابی شدند

به دنبال بارش‌های تند که از حوالی ساعت ۳ بامداد امروز ۷ اسفند ماه در شهرستان خاش آغاز شد رودخانه‌های فصلی در این شهرستان سیلابی شدند.

به دنبال وقوع بارش‌های تند که از حوالی ساعت ۳ بامداد امروز ۷ اسفند ماه در شهرستان خاش آغاز گردید، رودخانه‌های فصلی در این شهرستان سیلابی شدند.

همچنین بارش‌های امروز سبب آبگرفتگی معابر شهر و نقاط روستایی شهرستان خاش گردیده است.

بارش‌ها در قله و ارتفاعات تفتان، به صورت برف است، بنابراین به کوهنوردان و گردشگران توصیه می‌شود از صعود به تفتان و یا گردشگری و طبیعت گردی اجتناب کنند.

راه دسترسی به دریاچه سردریا از طرف تمندان، سنیب و انجرک نیز پر از چاله‌های عمیق بوده و در شرایط بارش برف محل گذر مناسبی برای گردشگران و طبیعت گردان و خانواده‌های خاشی، زاهدانی و تفتانی نیست که در موقع بارش برف در جوار سردریا تجمع می‌کنند، امید می‌رود، بهسازی و آسفالت این راه گردشگری مورد توجه مسوولان باشد.
فرماندار شهرستان خاش گفت: الحمدلله بارش‌های زمستانی در این موقع از سال سبب خوشحالی کشاورزان و دامداران شده، زیرا در شرایط دشوار خشکسالی‌های اخیر خواهان کوچ به مناطق آبادتر و برای تامین علوفه دام‌ها در مضیغه بودند.

صاحب گل صالحی با اشاره به اینکه در شهر رودخانه‌های مهران و پنج انگشت سیلابی شده اند و در سایر نقاط شهرستان این وضعیت وجود دارد، افزود: از همه مردم تقاضا داریم به رودخانه‌های فصلی، بندسارها، سد‌های خاکی و بند‌های سنگی و سیمانی که پر آب شده اند، نزدیک نشوند، زیرا خطر غرق شدگی وجود دارد.

وی اظهارداشت: ستاد بحران در این شهرستان تشکیل و همه اعضای ستاد در آمادگی به سر می‌برند و تیم‌های امدادی و برآورد خسارت نیز در حال بررسی مشکلات هستند.

صالحی ادامه داد: مدارس صبح و عصر در این شهرستان تعطیل و آموزش‌ها از بستری مجازی دنبال خواهد شد.

برچسب ها: رودخانه فصلی ، سیلاب
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.