سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فعالیت ۳۱ آشپزخانه در طرح اطعام مهدوی

مدیرکل کمیته امداد امام‌ خمینی (ره) خراسان‌ جنوبی از فعالیت ۳۱ آشپزخانه در قالب طرح اطعام مهدوی ویژه شب و روز ولادت امام زمان (عج) خبر داد.

عرب مدیرکل کمیته امداد امام‌ خمینی (ره) خراسان‌ جنوبی در حاشیه بازدید از آشپزخانه اطعام مهدوی در اسفدن گفت: پویش اطعام مهدوی با هدف تهیه غذای گرم برای افراد کم درآمد در شب و روز نیمه شعبان با فعالیت ۳۱ آشپزخانه مهدوی با محوریت مراکز نیکوکاری برای طبخ و توزیع غذای گرم اجرا می‌شود.

او با بیان این‌که مردمی‌سازی امور خیر و احسان از راهبرد‌های مهم کمیته امداد است افزود: پیش‌بینی می‌شود در این پویش ۳۵ هزار پرس غذای گرم بین مددجویان تحت حمایت و نیازمندان توزیع شود.

عرب به روش‌های جمع آوری کمک‌های مردمی در قالب پویش اطعام مهدوی اشاره کرد و ادامه داد: مردم نیکوکار می‌توانند برای ارائه کمک‌های خود از طریق شماره‌گیری کد دستوری #۰۵۶*۸۸۷۷* و یا واریز به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۶۰۲ صندوق امداد ولایت اقدام کنند.

مدیرکل کمیته امداد امام‌ خمینی (ره) خراسان‌ جنوبی پرداخت از طریق کد کیوآر،  مراجعه به سایت کمیته امداد www.emdad.ir و مراجعه حضوری به ۲۱ اداره امداد و ۱۵۰ مرکز نیکوکاری را از دیگر روش‌های مشارکت در این پویش عنوان کرد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.