سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اعمال قانون خودرو‌های متخلف در کمربندی پیامبر اعظم (ص) قزوین

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین گفت: رانندگان متخلف در کمربندی پیامبر اعظم (ص) و آیت الله باریک بین (ره) شهر قزوین در صورت تخطی از سرعت اعمال قانون می‌شوند.

اسماعیل عرشیان معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین با اشاره به نصب سامانه‌های تخلف سرعت در کمربندی پیامبر اعظم (ص) و آیت الله باریک بین (ره) این شهر، گفت: رانندگان متخلف از این پس در صورت تخطی از سرعت اعمال قانون می‌شوند.

عرشیان افزود: سرعت مجاز در کمربندی پبامبر اعظم (ص) و آیت‌الله باریک بین (ره) ۷۰ کیلومتر در ساعت است و خودرو‌هایی که بالاتر از سرعت مجاز حرکت کنند، اعمال قانون مکانیزه خواهند شد و به پلیس راهور معرفی می‌شوند.

وی ادامه داد: سرعت خودرو‌ها با استفاده از دوربین‌های کنترل سرعت با دقت بالای ۹۸ درصد در قالب بستر فیبر نوری کنترل و مدیریت می‌شود.

به گفته عرشیان، دوربین‌های ثبت تخلف سرعت در ۲۴ ساعت از شبانه روز فعال بوده و نسبت به ثبت تصاویر خودرو‌های متخلف اقدام می‌کنند.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین بیان کرد: کد پلیس سامانه‌های ثبت تخلف هر ۶ ماه یک بار تمدید می‌شود و تست دوره‌ای انحراف، خطا دوربین‌های ثبت تخلف سرعت توسط شرکت مورد تایید راهور (شرکت توسعه امن ناجی) انجام می‌شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.