سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس کل دادگستری هرمزگان از محاکم تجدیدنظر استان بازدید کرد

رئیس کل دادگستری هرمزگان به صورت سرزده از محاکم تجدیدنظر استان بازدید و با قضات و کارکنان شعب در مورد رسیدگی به امور محوله و تکریم ارباب رجوع گفتگو کرد.

مجتبی قهرمانی رئیس کل دادگستری هرمزگان ضمن بازدید سرزده از محاکم تجدید نظر این استان، در جریان نحوه رسیدگی، آمار ورودی پرونده و آراء صادره از این شعب قرار گرفت.

در جریان این بازدید؛ رئیس کل دادگستری استان هرمزگان ضمن دیدار صمیمانه و رو در رو با قضات و کارکنان شعب تجدید نظر و تبریک اعیاد شعبانیه به ویژه خجسته میلاد با سعادت حضرت، ولی عصر (عج)، دستورات لازم را به منظور تسریع در روند رسیدگی‌ها و رفاه حال مراجعین صادر کرد.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان همچنین طی سخنانی نقش محاکم تجدیدنظر را بسیار مهم و راهبردی توصیف کرد و گفت: شعب تجدیدنظر با ارائه نظرات تخصصی و صدور آرا متقن و با رویکرد نظارتی و هدایتی در فرآیند دادرسی نقش بسیار تأثیرگذاری دارند.

قهرمانی گفت: آراء صادره از محاکم تجدیدنظر ضمن قطعیت، به جهت جایگاه عالی این محاکم در نظام دادرسی از اهمیت ویژه‌ای برخوردارند و پس از صدور به عنوان سندی مهم در معرض دید همگان قرار می‌گیرند.

وی همچنین در ادامه بر تکریم ارباب رجوع، تلاش مضاعف در احقاق حق و ارائه پاسخ مطلوب به مردم تأکید کرد.

رئیس کل دادگستری هرمزگان همچنین در جریان این بازدید با برخی از مراجعین محاکم تجدیدنظر نظر استان نیز دیدار و گفتگو کرد و پس از استماع مطالبات آن‌ها، دستورات لازم را به منظور رسیدگی به مسائل و مشکلات مطرح شده صادر کرد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.