سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امواج ناپایدار بارشی آذربایجان‌غربی را فرا گرفت

رئیس اداره هواشناسی مهاباد گفت: امواج ناپایدار بارشی که با خود بارش برف و باران خفیف به همراه دارد، مناطق مختلف آذربایجان‌غربی را فرا گرفت.

اردلان محمدپور رئیس اداره هواشناسی مهاباد گفت: با ورود امواج از امروز شاهد افزایش ابر، وزش باد و بارش‌های خفیف برف و باران در برخی مناطق استان خواهیم بود و از فردا دمای هوا به طور میانگین ۵ تا ۶ درجه کاهش پیدا کرده است.

وی با اشاره به اینکه عبور این امواج باعث بارش خفیف و پراکنده در برخی مناطق استان شده، اضافه کرد: در شبانه روز گذشته ۲.۸ میلی‌متر بارش در ارومیه، ۲.۵ میلی متر در چایپاره، ۲ میلی‌متر در پلدشت و در سلماس، ماکو و پیرانشهر کمتر از یک میلی‌متر به ثبت رسید.

رئیس اداره هواشناسی مهاباد ادامه داد: در شبانه‌روز گذشته نقده با حداکثر دمای ۱۴ درجه سانتی‌گراد، گرمترین و چالدران با حداقل دمای منفی ۵ درجه سانتی‌گراد سردترین شهر‌های آذربایجان‌غربی بود؛ در این مدت دمای هوا در مهاباد بین ۲ و ۱۳ درجه سانتی‌گراد در نوسان بود.

وی در خصوص بارش‌ها سال آبی در مهاباد نیز افزود: از ابتدای سال آبی جاری تاکنون ۲۰۳ میلی متر بارندگی در مهاباد ثبت شده که در مقایسه با ۱۲۳ میلی‌متر بارندگی پارسال ۶۵ درصد افزایش یافته و در مقایسه با میانگین بلند مدت ۳ درصد کاهش دارد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.