سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار آذربایجان شرقی مطرح کرد؛

داوطلبان انتخابات اخلاق انتخاباتی را رعایت کنند

استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه انتخابات بزرگترین آزمون پیش روی ما است گفت: داوطلبان انتخابات و هواداران آنان باید اخلاق انتخاباتی را رعایت کنند تا در یک فضای آرام انتخابات برگزار شود.

آقای رحمتی در نشست مجریان و ناظران ستاد انتخابات آذربایجان شرقی که با حضور وزیر کشور برگزار شد اظهار کرد: اگر داوطلبان و هواداران آن‌ها اخلاق انتخاباتی را رعایت نکنند بعد از انتخابات باید تبعات آن را بپذیرند بنابراین لازم است داوطلبان در یک فضای آرام، منطقی، تبیینی و شناختی خود را معرفی کنند تا مردم نیز با منطق خود به داوطلب مورد نظر خود رای دهند.

استاندار آذربایجان شرقی گفت: در سطح استان همه اقدامات لازم برای برگزاری انتخابات باشکوه، بااقتدار، رقابت واقعی، امنیت و باصلابت فراهم شده است و هیات‌های نظارت و اجرایی وظایف خود را تاکنون به خوبی انجام داده اند و بعد از این هم بر اساس دستورالعمل ها، بخشنامه‌ها و اطلاعیه‌های ستاد انتخابات کشور وظایف خود را به بهترین نحو انجام خواهند داد.

آقای رحمتی با بیان اینکه آذربایجان شرقی و تبریز خطه انقلابی، ولایتمدار، بابصیرت، پیشرو، پیشگام، جریان ساز، تاریخ ساز و هویت ساز است ادامه داد: همه این تاریخ و افتخارات باید در انتخابات پیش رو به منصه ظهور برسد و در سطح کشور خودنمایی کند.

وی با اشاره به اینکه تشکل‌ها و فعالان اجتماعی، فضای مجازی و رسانه‌ای استان آماده هستند تا در یازده اسفند حماسه دیگری را رقم بزنند یادآور شد: آنچه در انتخابات پیش رو مهم است حضور حداکثری مردم است.

استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه امسال چهل و پنجمین فجر انقلاب اسلامی را جشن گرفتیم گفت: این انقلاب هدیه‌ای برای مردم ایران بوده و دستاورد‌های زیادی داشته که مهمترین دستاورد آن مرم سالاری دینی و اداره کشور با رای مردم است و برای اثبات آن به جهانیان در طول ۴۵ سال گذشته و با احتساب این دوره ۴۰ انتخابات برگزار شده است.

آقای رحمتی افزود: در کشورهایی که دم از دموکراسی و مراجعه به رای مردمی می‌زنند چنین میزانی از مراجعه به آرای مردم وجود ندارد.

وی گفت:  امام راحل و رهبر معظم انقلاب از حضور و انتخاب مردم در عرصه انتخابات به عنوان عنصر کلیدی این نظام نام برده اند.

برچسب ها: مجلس ، انتخابات مجلس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.