سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرماندار باخرز:

باخرز بیش از ۳۲ هزار نفر واجد شرایط رای دارد

فرماندار باخرز گفت: این شهرستان تلفیقی ۳۲ هزار و ۵۵۱ نفر واجد شرایط رای دارد.

عباس حسن نژاد فرماندار باخرز گفت: شهرستان تلفیقی باخرز که دارای ۵۲ هزار و ۵۲۰ نفر جمعیت است، تعداد ۳۲ هزار و ۵۵۱ نفر واجد شرایط رای دارد.

وی افزود: از مجموع واجدین شرایط رای، ۲ هزار و ۲۵۲ نفر رای اولی هستند و نیز از این رقم، ۲۳۵ نفر دانش آموز می‌باشد که برای اولین بار در یک عرصه سیاسی مشارکت می‌کنند.

فرماندار باخرز ادامه داد: در کل شهرستان ۴۱ شعبه اخذ رای پیش بینی شده که از این تعداد ۲۱ شعبه ثابت و ۲۰ شعبه سیار هستند.

حسن نژاد بیان کرد: همچنین ۷ شعبه در شهر باخرز و ۲ شعبه در شهر علیاشهر مستقر هستند و تعداد کل شعب اخذ رای ۱۵ درصد نسبت به انتخابات دوره قبل افزایش داشته است.

نماینده عالی دولت در باخرز تصریح کرد: همه امکانات و زیرساخت‌ها برای برگزاری یک انتخابات پرشور مهیا شده است و هزار نفر عوامل اجرایی و ۴۱ بازرس در این شهرستان در عرصه انتخابات فعال هستند.

فرماندار باخرز اضافه کرد: تعداد ۱۱ نقطه برای نصب پوستر‌های تبلیغاتی با کمک شهرداری‌ها و دهیاری‌ها در سطح شهر‌ها و روستا‌ها تعبیه شده و نیز ۲ سالن ورزشی برای سخنرانی و اجتماع هواداران نامزد‌ها در نظر گرفته شده است.

حسن نژاد گفت: شرکت در انتخابات و آمدن پای صندوق‌های رای یک تکلیف سیاسی و دینی برای همه ماست و به طور قطع، مردم با حضور خود باری دیگر حمایتشان را از آرمان‌های انقلاب نشان خواهند داد.

وی خاطرنشان کرد: حوزه انتخابیه تربت جام، تایباد، باخرز و صالح آباد دارای یک کرسی در بهارستان است و ۳۱ نفر، شامل ۳۰ مرد و یک زن، نامزد نمایندگی این منطقه در مجلس شورای اسلامی شده اند.

شهرستان باخرز در شرق خراسان رضوی دارای ۲ بخش مرکزی و بالاولایت، ۲ شهر باخرز و علیاشهر و ۵۲ روستا می‌باشد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.