سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مانع‌زدایی از عملیات اجرایی طرح سالن اجلاس در اصفهان

رئیس منطقه ۶ سازمان بازرسی کشور و بازرس کل استان اصفهان بر رفع موانع عملیاتی و تسریع در روند تکمیل طرح سالن اجلاس تاکید کرد.

رئیس منطقه ۶ سازمان بازرسی کشور و بازرس کل استان اصفهان در بازدید از  مراحل تکمیل هتل ۵ ستاره و مرکز تجاری و پارکینگ‌های طرح سالن اجلاس سران  بر رفع موانع عملیاتی و تسریع در روند تکمیل این ابرپروژه تاکید کرد.

 حمید شاه‌محمدی افزود: سازمان بازرسی آمادگی کامل برای مساعدت در تسهیل فرآیند تکمیل بخش‌های مختلف پروژه مذکور را دارد تا موانع صدور پروانه و تأیید نقشه‌های فنی آن به سرعت رفع شود.

او گفت: حمایت کامل این سازمان از روند عملیاتی پروژه بر تسریع در تکمیل آن مورد تاکید است.

 مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان نیز با تشریح جزئیات واگذاری هتل ۵ ستاره و مرکز تجاری و پارکینگ‌های سالن اجلاس به سرمایه گذار بخش خصوصی گفت: پیشگیری از معرفی و پیشنهاد فرصت‌های سرمایه‌گذاری دارای ابهام و نواقص در اسناد مالکیتی و شهرسازی با هدف ممانعت از اتلاف وقت و هزینه از سوی شهرداری و سرمایه‌گذار از رویکرد‌های مهم این سازمان است تا فرصت‌هایی فراخوان می‌شود که تمام موارد قانونی، حقوقی و شهرسازی و سایر موارد مرتبط، شفاف و عاری از هرگونه مشکل و خلل در فرایند سرمایه‌گذاری را داشته باشند.

مسعود حیدری افزود: با این وجود، برخی از طرحهای مشارکتی که درسال‌های گذشته واگذار شده‌اند، با موانعی در مراحل عملیاتی روبروست که درصددیم با رایزنی و مساعدت نهاد‌های مرتبط، این موانع را مرتفع سازیم.

مرکز همایش‌های بین‌المللی و طرح سالن اجلاس‌سران از سال ۱۳۸۹ در زمینی به مساحت ۷۱ هکتار با ۴۲۵ هزار مترمربع زیربنا در شرق کلانشهر اصفهان ایجاد شده است و سالن اصلی آن ۲ هزار و ۴۰۰ نفر ظرفیت دارد؛ این مرکز به‌گونه‌ای طراحی شده که گویای عبارت معروف"اصفهان، نصف جهان" است، زیرا شکل نیم کره آن نماد 'نصف جهان' است و در ساختمان آن از جمله سقف داخلی‌اش که نماد سقف مسجد شیخ لطف‌الله است، معماری خاص اصفهان لحاظ شده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.