سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای طرح امنیت محله محور در فراهان

فرمانده انتظامی شهرستان فراهان از اجرای طرح امنیت محله محور با هدف پیشگیری از سرقت، کاهش جرائم و ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ سعید حسنی گفت: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و برخورد با هنجارشکنان جامعه، طرح امنیت محله محور با هدف پیشگیری از سرقت، کاهش جرائم و جمع آوری سارقان سابقه دار و معتادان متجاهر با هماهنگی قضائی در سطح شهرستان فراهان اجرا شد.
وی ادامه داد: در اجرای این طرح پلیس با هماهنگی مقام قضائی با ورود به پاتوق معتادان که سوابق کیفری متعدد در امر سرقت و مصرف مواد مخدر داشته و باعث سلب آسایش عمومی شهروندان شده بودند، تعداد ۳ نفر معتاد متجاهر را جمع آوری و جهت بهبود وضعیت و ترک اعتیاد به مراکز بازپروری منتقل و ۳ نفر خرده فروش مواد مخدر دستگیر و ۲۰۳ گرم انواع مواد مخدر کشف شد.
سرهنگ حسنی در ادامه گفت: در همین راستا با تلاش انجام شده ۳ نفر سارق دستگیر و به ۲ فقره سرقت در شهرستان فراهان اعتراف کردند و در پایان همه متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.
فرمانده انتظامی فراهان در پایان با اشاره به اینکه تعداد ۳ دستگاه انواع وسائط نقلیه خودرویی متخلف و مزاحم نیز توقیف و به پارکینگ منتقل شد، از همکاری شهروندان با پلیس قدردانی و از آنان خواست هر گونه اخبار و اطلاعات در حوزه امنیتی را از طریق تلفن ۱۱۰ به مرکز فوریت‌های پلیس اطلاع رسانی کنند.

برچسب ها: امنیت ، پلیس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.