سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دستگیری عامل آتش‌سوزی منزلی در محله لواسانات تهران

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری عامل اصلی آتش سوزی منزلی در محله لواسانات تهران خبر داد و گفت: متهم در یک عملیات پلیسی دستگیر شد.

سرهنگ علی قاسم پور رئیس پلیس پیشگیری پایتخت گفت: در پی اعلام یک فقره آتش سوزی منزل در محله "لواسانات" تهران سریعا عوامل کلانتری ۱۶۶ لواسانات به محل اعزام که پس از حضور در محل و انجام اقدامات لازم، اطفاء حریق توسط عوامل آتش نشانی انجام شد.

این مقام انتظامی بیان کرد:با بهره گیری از تحقیقات محلی مشخص شد احدی از افراد اراذل و اوباش سابقه دار تهران، در پی اختلافات مالی با دوستان خود اقدام به عربده کشی و آتش زدن یک باب منزل مسکونی کرده است.

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت ادامه داد: با تحقیقات و پی جویی‌های انتظامی در این خصوص انجام و هویت و مخفیگاه متهم شناسایی شد و پس از اخذ مجوز قضائی به مخفیگاه متهم مراجعه و در یک عملیات منسجم و پلیسی متهم در مخفیگاهش دستگیر شد 

این مقام انتظامی تصریح کرد: متهم در تحقیقات پلیسی به جرم خود و حریق عمدی منزل معترف و علت کار خود را اختلاف مالی با شاکی اعلام کرد.

سرهنگ قاسم پور در پایان خاطرنشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت و کشف جزئیات پرونده در دستور کار پلیس قرار گرفت. 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.