سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افزایش نظارت بر نانوایی‌ها در ایام نوروز و ماه رمضان

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران بر افزایش نظارت بر نانوایی‌ها در ایام نوروز و ماه رمضان تاکید کرد.

حسن خیریانپور معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران در جلسه کارگروه آرد و نان استان با اشاره به نزدیک شدن به ایام پایان سال و تعطیلات نوروز و همزمانی آن با ماه مبارک رمضان با تاکید بر دستگاه‌های نظارتی، گفت: اکیپ‌های بازرسی دستگاه‌های نظارتی همچون صمت، جهاد و تعزیرات به منظور نظارت بر عملکرد نانوایی‌ها تشکیل و بازرسی از نانوایی‌ها در ایام پایان سال و ماه مبارک رمضان تشدید یابد.

او افزود: با توجه به ورود مسافران به استان مازندران در ایام تعطیل و حجم بالای تقاضای نان در این ایام، تمهیداتی به عمل آید تا مردم با مشکل تهیه نان مواجه نشوند.

خیریانپور گفت: فرمانداران نسبت به انتخاب نانوایان کشیک در ایام تعطیل با اولویت‌های مطرح شده به منظور سهولت دسترسی مسافران اقدام عاجل نمایند و نانوایی‌های کشیک با نصب بنر بر درب واحد صنفی معرفی گردند.

او با اشاره به تقاضای بالای نان در ساعات منتهی به اذان مغرب در ایام ماه مبارک رمضان، افزود: ساعت کار نانوایی‌ها در ماه رمضان طوری مدیریت خواهد شد تا نان بیشتری در ساعات عصر پخت گردد.

عباسعلی وفائی نژاد مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان مازندران نیز در این جلسه با بیان اینکه تمام اهتمام بر این است که با همکاری و استفاده از ظرفیت‌های تمام دستگاه‌های اجرایی هیچ مشکلی در بحث تامن گندم، آرد و نان استان نداشته باشیم، گفت: در ۱۱ ماه گذشته امسال ۴۶۱ هزار تن گندم برای مصرف استان تامین شد.
او افزود: ۲۲۷ هزارتن گندم امسال از سایر استان‌ها وارد کردیم که غالب گندم‌های وارده به استان از محصولات تولیدی در استان‌های با کیفیت بالای گندم نظیر خوزستان و گلستان بوده است.

وفائی نژاد گفت: با توجه به تقارن ایام پایانی سال و ماه مبارک رمضان تمهیدات لازم صورت گرفته تا ذخیره سازی آرد کافی در شهرستان‌ها انجام پذیرد و هیچ نگرانی و کمبودی در خصوص آرد مورد نیاز واحد‌های خبازی در استان وجود نخواهد داشت.

مدیر کل غله و خدمات بازرگانی استان مازندران همچنین با تاکید بر کشیک خدمت رسانی به مردم در ایام تعطیل افزود: در ایام تعطیل نوروز و ماه مبارک رمضان زنجیره تامین گندم، تولید آرد، حمل و نقل آرد از کارخانه به درب نانوایی‌ها و خبازان که در نهایت نان تولیدی را به مردم ارائه می‌دهند، به صورت کشیک مشغول خدمت رسانی به مردم خواهند بود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۰:۱۰ ۰۴ اسفند ۱۴۰۲
???
به مسافران محترم بگید در ایام این ماه مبارک بابل تشریف نیارند چون از ساعت ۸ یا ۷ونیم صبح فروش نان به دستور خلیفه ایالت خودمختار بابل ممنوع و مجازات دارد.
حسین طهماسبی آهنگر
۱۰:۲۸ ۰۳ اسفند ۱۴۰۲
سلام بنده خبرنگار ومشغول کار در نانوایی که بابرکت و حلال است دوست دارم خبرهایی در رابطه با نان و نانوایی با خبر باشم ودر صورت نیازاطلاع رسانی کنم .