سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جشن مهمونی ۱۵ کیلومتری میلاد منجی به مناسبت نیمه شعبان در استان همدان

به مناسبت میلاد منجی عالم حضرت، ولی عصر (عج) جشن بزرگ مهمونی ۱۵ کیلومتری میلاد منجی ۶ اسفند ماه در استان همدان برگزار می‌شود.

رئیس مرکز رسانه و روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان همدان گفت: به مناسبت نیمه شعبان سالروز ولادت حضرت ولیعصر (عج) جشن بزرگ مهمانی ۱۵ کیلومتری میلاد منجی در نیمه شعبان در سراسر استان همدان برگزار می‌شود و شهرستان‌های همدان، ملایر، تویسرکان، بهار، فامنین، نهاوند، کبودرآهنگ، رزن و اسدآباد آماده اجرای این رویداد بزرگ می‌شوند.

رضا ویسی در خصوص شعار محوری این مهمونی گفت: امسال شاهد رویداد بزرگ حماسه حضور مردمی در ۱۱ اسفند در پای صندوق‌های رای شعاری با عنوان حضوری برای ظهور طراحی شده است.

او علت اصلی برپایی جشن را فرمایش مقام معظم رهبری دانست و گفت: با توجه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در دیدار جمعی از مدیران سازمان تبلیغات اسلامی و حوزه هنری انقلاب اسلامی در مورخه ۲۹ دی ماه که معظم له از برگزاری جشن خیابانی امثال جشن کیلومتری عید غدیر ابراز رضایت و خرسندی داشتند و تاکید داشتند برنامه‌هایی که بر حفظ سرزندگی، شادابی و خوشنودی مردم می‌شود را دنبال شود.

رئیس مرکز رسانه و روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان همدان گفت:در خصوص این مراسم گفت: برگزاری این مهمانی نیمه شعبان کاملاً مردمی است و مجموعه‌های مردمی دور هم جمع می‌شوند و تا رویداد متفاوت و جذابی را با عنوان (مهمونی ۱۵ کیلومتری میلاد منجی) حضوری برای ظهور در شهرستان‌های تابعه برگزار خواهد شد که مجموعاً بالای ۱۵ کیلومتر است.

ویسی گفت: بستری فراهم شده تا افراد و مجموعه‌هایی که آماده ارائه خدمات در این مراسم هستند بتوانند با برنامه‌ریزی منسجم اقدام به ارائه خدمات کنند و در برگزاری این رویداد مشارکت داشته باشند.

او گفت: با اینکه سازمان‌ها و نهاد‌های مختلفی بستر لازم برای اجرای این برنامه را فراهم کرده‌اند، اما برگزاری این مراسم در واقع مردم، ستاد‌های مردمی و هیئت‌های مذهبی و دیگر مجموعه‌های فرهنگی، قرآنی، هنری و ورزشی میاندار برگزاری این مراسم هستند.

به‌گفته رئیس مرکز رسانه و روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان همدان اولویت این مهمانی نسل جوان و کودکان خواهند بود، برگزاری مداحی، برپایی غرفه‌های متعدد ویژه کودکان و نوجوانان با محوریت برنامه‌های فرهنگی، راه‌اندازی ایستگاه صلواتی، اجرای پویش‌های مختلف با موضوع مهدویت از دیگر برنامه‌های در نظر گرفته شده است.

ویسی گفت: شهرستان‌های همدان، ملایر، تویسرکان، بهار، فامنین، نهاوند، کبودرآهنگ، رزن و اسدآباد آماده اجرای این رویداد بزرگ می‌شوند.

او با دعوت از عموم مردم استان همدان برای شرکت در روز نیمه شعبان ۶ اسفند تصریح کرد: همه برنامه‌ها از ساعت ۱۵ تا ۱۸ با تلاوت آیات قرآن بوده و پایان مراسم دعای سلامتی امام عصر (عج) همراه با نور افشانی به پایان می‌رسد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.