سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۳۸۴ خانواده مشمول طرح جوانی جمعیت در سمنان زمین خود را انتخاب کردند

مدیرکل راه و شهرسازی استان سمنان گفت: ۳۸۴ خانواده دارای شرایط برای دریافت زمین در قالب طرح جوانی جمعیت، زمین انتخاب کردند.

 سیدمحمد حسینی طباطبایی مدیرکل راه و شهرسازی استان سمنان گفت: این تعداد خانوار مشمولان «طرح جوانی جمعیت» در سمنان، قطعات زمین خود را در اراضی ۵۵ هکتاری پارک سوکان انتخاب کردند.

وی بیان کرد: ۵۲۵ نفر از مشمولان قانون «حمایت از خانواده و جوانی جمعیت» تقاضای کتبی خود را جهت دریافت زمین در اراضی ۵۵ هکتاری پارک سوکان به اداره کل راه و شهرسازی استان سمنان تحویل دادند و پس از دریافت تقاضای کتبی متقاضیان، فرایند انتخاب قطعات مشمولان اراضی آغاز و طی یک هفته متقاضیان با حضور در این اداره کل و مشاهده نقشه اراضی ۵۵ هکتاری، قطعات مورد نظر خود را انتخاب کردند.

وی یادآور شدکه در مرحله اول مشمولانی که از پنج فرزند و بیشتر برخوردار بودند، در اولویت انتخاب قطعات اراضی قرار گرفتند و سپس سایر متقاضیانی که زودتر از سایر مشمولان ثبت‌نام کرده بودند، جهت انتخاب قطعات به محل اداره کل فراخوانده شدند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان سمنان افزود: برای سایر مشمولان که موفق به انتخاب قطعات اراضی ۵۵ هکتاری پارک سوکان نشدند، سایت ۲۰۵ هکتاری که در محدوده پل جهاد تا پل شهید ترحمی دانشگاه سمنان قرار دارد، در نظر گرفته شده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.